Performancing Metrics

اعدام ۵۰ تن به دلیل نبستن کمربند انفجاری توسط داعش | اتاق خبر
کد خبر: 304377
تاریخ انتشار: 4 دی 1394 - 07:40
فرمانده مرکز پلیس «الحق» شهر الرمادی استان الانبار از اعدام۵۰ نفر از اهالی این شهر به دلیل مخالفت با بستن کمربند انفجاری خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، «عمر خمیس» فرمانده مرکز پلیس «الحق» در شهر الرمادی استان الانبار اعلام کرد که 50 نفر از اهالی الرمادی وابسته به داعش به دلیل رد درخواست داعش برای انجام عملیات انتحاری با کمربند انفجاری، اعدام شدند.

به گزارش السومریه نیوز، خمیس افزود: داعش می خواست با کمربند انفجار آنها را بکشد، اما آنها را پس از مخالفت با این درخواست به قتل رساند.

منابع امنیتی استان الانبار گزارش دادند که ده ها نفر از عناصر داعش از مرکز الرمادی به سمت مناطق الصوفیه و السجاریه در شرق این شهر فرار کردند.

عملیات آزادسازی شهر «الرمادی» مرکز استان الانبار که مقدمات آن از هفته‌ها پیش در حال انجام بود، ظهر سه‌شنبه گذشته با شدت بیشتری، رسما آغاز شد و نیروهای مبارزه با تروریسم موفق به نفوذ به مرکز شهر شدند. در ساعات اولیه این عملیات نیروهای عراقی توانستند پیشروی قابل توجهی داشته باشند و بتوانند محله‌های «البکر» و «الارامل» را تحت تسلط خود درآورند و در خیابان 60 در جنوب شرق الرمادی متمرکز شوند.

 

منبع:فارس

نظرات
ADS
ADS
پربازدید