Performancing Metrics

6 بازی مرگ و زندگی برای رئال و بنیتس | اتاق خبر
کد خبر: 304430
تاریخ انتشار: 4 دی 1394 - 14:07
رافا بنیتس به ادعای رسانه های اسپانیایی، بازی به بازی قراردادش با رئال تمدید خواهد شد و هر لغزشی ممکن است باعث اخراج او شود.

اتاق خبر: نگاهی به بازی های رئال مادرید در ماهی که پیش رو داریم نشان می دهد که تقویم تا حدودی به نفع رافا بنیتس است. رئال مادرید چهارشنبه آینده در آخرین بازی خود در سال 2015 و در سانتیاگو برنابئو به مصاف سوسیداد خواهد رفت.
بنا بر این گزارش به نقل از "ورزش سه"؛ پس از این بازی، روز یکشنبه 13 دی ماه، این تیم به مستایا می رود تا دشوارترین بازی ماه ژانویه خود را برابر والنسیا برگزار کند؛ والنسیایی که بارسلونا را 1-1 متوقف کرده است. رئالی ها پس از والنسیا، در خانه به مصاف تیم متحول شده دپورتیوو لاکرونیا با مربیگری یک رئالی سابق یعنی ویکتور سانچس خواهند رفت تا پرونده نیم فصل اول بسته شود.
رئال اولین بازی نیم فصل دوم را در برنابئو مقابل خیخون برگزار می کند و پس از این بازی به زمین بتیس خواهد رفت. آخرین بازی ماه نیز در برنابئو مقابل اسپانیول خواهد بود. به عبارتی، رئالی ها در 6 بازی پیش رو، 4 بازی میزبان هستند و تنها بازی دشوارشان در زمین والنسیا خواهد بود. باید دید رئال با بنیتس در این 6 بازی مرگ و زندگی، چه نتایجی کسب خواهد کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید