Performancing Metrics

مشارکت حماسی ملت ایران زیر چتر ولایت | اتاق خبر
کد خبر: 304553
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 01:31
امام جمعه خرم آباد خواستار شد:
امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مشارکت حماسی ملت ایران زیر چتر ولایت در انتخابات اسفندماه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان خواهد داد.

اتاق خبر: امام جمعه خرم آباد و نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مشارکت حماسی ملت ایران زیر چتر ولایت در انتخابات اسفندماه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان خواهد داد.

بنابراین گزارش حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نمازجمعه خرم آباد در مصلی الغدیر خرم آباد با تبریک سالروز میلاد نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و روز اخلاق و مهرورزی اظهارکرد: مهمترین سیره اجتماعی پیامبر گرامی اسلام اخوت و برادری بوده و معاشرت با مردم بر پایه وحدت،صمیمیت و مهر و محبت می باشد.
وی تصریح کرد: جامعه اسلامی بر پایه اخوت اسلامی و وحدت اسلامی پایه ریزی و اداره شده است .
وی با بیان اینکه حفظ وحدت و همدلی نیاز همیشگی امت اسلامی است و همیشه مورد نیاز هستند، گفت: رعایت اتحاد و همدلی ضروری است و همه باید زیر چتر ولایت اخوت و برادری و وحدت داشته باشند.
وی بااشاره به اینکه وحدت زیر چتر ولایت معنا و استحکام پیدا می کند و ما درانقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، افزود: وحدت رمز پیروزی و عامل موفقیت ملت ایران است.
وی اظهارکرد: بقا و تداوم جمهوری اسلامی بر پایه وحدت است به ویژه امسال که از جانب رهبری همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است.
وی با اشاره به مسئله مهم و سرنوشت ساز انتخابات افزود: با پایان یافتن ثبت نام نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و مرحله احراز صلاحیت ها توسط شورای نگهبان شروع شده است .
تصریح کرد: ما باید با وحدت و انسجام این انتخابات را در این مرحله حساس رسیدگی به صلاحیت ها پیش ببریم.
وی گفت: یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شورای نگهبان است و سنگر اول نظام جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه خرم آباد گفت: در طول این چهار دهه انقلاب اسلامی شورای نگهبان ثابت کرده است که تحت تاثیر هیچ فشار سیاسی و غیر سیاسی قرار نمی گیرد.
وی افزود: اگرچه حملات شدیدی علیه شورای نگهبان برخی ها انجام دادند اما این مجموعه با قاطعیت و کار خود را برپایه قانون دنبال کرده است .
وی اظهارکرد: سدی محکم جلوی نفوذ عناصر بدخواه را گرفته است و این چنین کار بزرگ باید صیانت و حمایت شود و همه مقید به قانون باشیم .
وی با بیان اینکه قانون باید محور همه کارها باشد تصریح کرد : باید وحدت و همدلی خود را حفظ کنیم و جامعه را دچار دو قطبی نکنیم و همه زیر چتر ولایت و رهبر فرزانه وحکیم انقلاب اسلامی برای رقم زدن انتخاباتی باشکوه فعالیت و کوشش کنیم.
وی گفت: این کار بسیار مهم و سرنوشت ساز است و ملت قهرمان ایران اسلامی حماسه ای در اسفند ماه خلق کنند که اقتدار نظام جمهوری اسلامی و یاس دیگر بار دشمنان انقلاب اسلامی ایران باشد .
وی در فرازی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد به سالروز حماسه 9 دی و حماسه مردم ایران درمقابل فتنه 88 اشاره کرد وگفت: این روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است.
وی افزود: درحقیقت حماسه 9 دی برای همیشه تاریخ ماندگار و مایه افتخار است .
وی اظهارکرد: مردم در 9 دی حماسه ای جاودان خلق کردند و آگاهی و بصیرت خود را به نمایش گذاشت .
وی تصریح کرد: فتنه گران به مقدسات دینی و مقدسات مردم توهین کردند و حق به قانون ندادند و ضربه سختی بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند و مردم پاسخ محکمی به آنان دادند و سیلی محکمی بر منحرفان از مسیر انقلاب اسلامی زدند.
وی گفت: امروز نیز منحرفان و فتنه گران بدانند هرکسی بخواهد کوچکترین تعرضی به مقدسات و ولایت کند سیلی محکمی از مردم خواهد خورد .
وی افزود: مردم نسبت به ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی مقید و پایبند هستند این نظام ثمره خون شهدا است .
وی اظهارکرد: فتنه 88 بسیار شکننده بوده اما مهمترین عاملی که باعث خنثی شدن این فتنه شد بصیرت مردم و در مرحله اول الطاف الهی و رهبری فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی بوده است که اینها نصرت الهی هستند .
وی تصریح کرد: باید حماسه 9 دی برای همیشه زنده بماند .
امام جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های خود با اشاره به 5 دی ماه و روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش آثار و بلایای طبیعی افزود: عقل و شرع الهی حکم می کند انسان از این بلایا پیشگیری کند و یکی از این راه ها مقاوم سازی خانه ها است.
وی اظهارکرد: اگر مقاوم سازی شود کمتر آسیب ایجاد خواهد شد .
وی تصریح کرد: خوشبختانه درلرستان اقدامات مطلوبی صورت گرفته که یکی از آنها مستحکم سازی 96 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان است .
امام جمعه خرم آباد با اشاره به روز تشکیل نهضت سواد آموزی اشاره کرد: یکی از کارهایی که بعد از انقلاب نهضت در راستای سواد آموزی بوده است و در لرستان تلاش بسیار خوبی صورت گرفته است .
وی گفت : الان 27 هزار نفر بیسواد درسطح استان وجود دارد و امید است به زودی جشن ریشه کنی بیسوادی در استان برگزار شود.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید