Performancing Metrics

مشکل اصلی ما مالی است | اتاق خبر
کد خبر: 304557
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 01:49
سرمربی تیم ملوان بندرانزلی:
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (شنبه) برابر ذوب آهن اصفهان گفت که مشکل اصلی ما مالی است.

اتاق خبر: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در نشست خبری پیش از دیدار فردا (شنبه) برابر ذوب آهن اصفهان گفت که مشکل اصلی ما مالی است.

بنابراین گزارش حمید استیلی در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر ذوب آهن اصفهان افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی را در مقابل ذوب آهن انجام دهیم. هر دو تیم فوتبال خوبی ارائه می کنند. در سه بازی گذشته تیم ما متضرر شد، ولی امیدواریم شرایط داوری به گونه ای باشد که هر تیمی به حقش برسد.
وی اضافه کرد: ذوب آهن تیم خوبی است. یحیی گل محمدی در دو سالی که در این تیم بوده، خوب کار کرده و نتایج خوبی کسب کرده است.
استیلی افزود: ما نیز در دو سه هفته گذشته نتوانستیم نتایج دلخواه را بگیریم و امیدواریم در نیم فصل دوم شرایط بهتر شود. فرزاد حاتمی را در بازی فردا در اختیار نداریم. آرش افشین نیز به علت مصدومیت و صادق محمدی را در اختیار نداریم. ولی سایر بازیکنان حضور دارند.
وی گفت: انشاالله بازی خوبی ارائه دهیم و در کنار فوتبال خوب، نتیجه لازم و خوبی را بگیریم و بتوانیم از موقعیت هایمان درست استفاده کنیم.
استیلی ادامه داد: سعی می کنیم به لحاظ جسمی، روانی و تاکتیکی تیم را برای نیم فصل دوم به بهترین شکل آماده کنیم.
وی در مورد شایعه پیوستن پورغاز به پرسپولیس گفت: موافق این موضوع نیستم. به این بازیکن احتیارج داریم و باید تا آخر مدت قراردادش در تیم ملوان بازی کند. مشکل ما در اصفهان این است که انزلی پائین تر از سطح دریا است و به همین دلیل دو روز زودتر به اصفهان آمدیم و روز گذشته رو به روی پارک هتل تمرین کردیم.
سرمربی تیم ملوان با اشاره به مشکلات مالی تیم گفت: با توجه به این مشکل تیم را حفظ کردیم و مسئولان تلاش می کنند که قبل از بازی با استقلال تا حدی این مشکلات را حل کنند.

منبع:‌ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید