Performancing Metrics

انگیزه داوطلبان نمایندگی مجلس باید خدمت به ملت و نظام باشد | اتاق خبر
کد خبر: 304567
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 02:37
امام جمعه کاشان:
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نیت و انگیزه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ورود به انتخابات باید خدایی، خالصانه، صالحانه و به عنوان یک عبادت و خدمت اجتماعی به ملت و نظام باشد.

اتاق خبر:‌نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: نیت و انگیزه داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای ورود به انتخابات باید خدایی، خالصانه، صالحانه و به عنوان یک عبادت و خدمت اجتماعی به ملت و نظام باشد.

بنابراین گزارش آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان تاکید کرد: نیت و انگیزه داوطلبان نمایندگی نباید جاه طلبی، به دست آوردن کرسی مجلس شورای اسلامی و فرصت طلبی باشد چون اینها ماندگار نیست.
وی با بیان اینکه هزاران جوان برومند ایران برای حاکمیت اسلام، قرآن و تقوا جان خود را فدا کرده اند، اظهار کرد: انگیزه داوطلبان نمایندگی مجلس باید همواره پاسداری از خون شهدا و حفظ و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن باشد.
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی توصیه کرد: در تبلیغات انتخاباتی از توهین، تضعیف، تحقیر و تخریب جریانات غیر همسو در نشست ها، سخنرانی ها و فضاهای مجازی خودداری کنند.
وی همچنین از مسئولان، برگزارکنندگان و ناظران انتخابات خواست به طور کامل مراقب سلامت و امنیت فضای جامعه باشند و اجازه ندهند فعالیت های تبلیغاتی توسط داوطلبان و هواداران آنها سلامت و امنیت جامعه که نیاز به وحدت و همدلی دارد، خدشه وارد شود.
آیت الله نمازی تاکید کرد: نباید اجازه داده شود سلامت جامعه به علت رعایت نکردن اخلاق یا اجرا نکردن قانون، تهدید شود.
وی انتخابات را دارای سه ضلع دانست و گفت: ضلع نخست و اصلی آن که سرنوشت انتخابات را تعیین می کند، مردم هستند که با آرای خود راه و آینده کشور را مشخص می کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ضلع دوم انتخابات برگزار کنندگان، وزارت کشور، شورای نگهبان و ناظران بر حسن اجرای انتخابات و ضلع سوم انتخابات کسانی هستند که برای داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.
وی در بخش دیگری را سخنانش با تبریک سالروز میلاد حضرت عیسی (ع) به پیروان حقیقی اش، گفت: حضرت عیسی مسیح پیامبر صلح، اخلاق و هدایت است.
آیت الله نمازی خاطرنشان کرد: سران دولت های مستکبر غربی با جنایت هایی که علیه مظلومان انحام می دهند عملا و علنا پیامبر خدا را تخطئه می کنند.

منبع: ایرنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید