Performancing Metrics

عده‌ای برای ولایت شمشیر کشیده‌اند | اتاق خبر
کد خبر: 304575
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 03:28
فرمانده دوران دفاع مقدس:
فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه مسائل روزدنیا مارا از شهدا غافل کرده است، گفت: عده ای برای ولایت شمشیر کشیده اند.

اتاق خبر: فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه مسائل روزدنیا مارا از شهدا غافل کرده است، گفت: عده ای برای ولایت شمشیر کشیده اند.

بنابراین گزارش عبدالفتاخ اهوازیان در سخنان پیش خطبه نماز جمعه همدان با بیان اینکه جنگ های امروزه جنگ منافقین است، بیان کرد: دشمنان فکر می کردند انقلاب اسلامی نیز مانند سایر انقلاب هایی است که زود برچیده می شود.

وی بابیان اینکه مسائل روز دنیا مار ا از شهدا غافل کرده است، عنوان کرد: عده ای فکر می کنند انقلاب اسلامی و شهدا یک تصادف بود اما آنها کاملا در اشتباه هستند.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه در دوران انقلاب شهدا و بیسیحیان با ساده ترین امکانات در برابر دشمنان ایستادگی کردند، اظهار داشت: با سرگرم شدن به مسائل دنیا شهدا و تلاش های آنان برای پیروزی انقلاب را فراموش کرده ایم.

اهوازیان بابیان اینکه استان همدان دارای چهره های برجسته ای است، ادامه داد: استان همدان دارالولایه است چراکه دارای مردان و بزرگان با بصیرتی است.

وی بابیان اینکه واقعه عاشورا برای این اتفاق افتاد که ما بدانیم برای چه چیزی خلق شده ایم، بیان کرد: امروزه عده ای در انقلاب ما برای ولایت شمشیر کشیده اند.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه شهدا و رزمندگان از این مملکت دفاع می کنند تا ناموس ما به حراج نرود، اظهارکرد: مردم ولایت مدار باید همانگونه که درزمان جنگ و انقلاب با کمک های خود باعث دل گرمی و قوت قلب رزمندگان بودند در زمان حال نیز به آنان قوت قلب بدهند.

اهوازیان بابیان اینکه رای هریک از مردم مانند یک مشت برصورت دشمنان و داعش است، عنوان کرد: مردم باید مواظب باشند به ابو موسی اشعری‌ها رای ندهند.

وی بابیان اینکه مردم باید به کسانی رای بدهند که مانندآتش فشان در مقابل دشمنان قیام کنند، ادامه داد: مردم باید مواظب باشند به کسانی رای ندهند که با دشمنان به راحتی کنار بیایند.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه هدف دشمنان این است که داعش ایران را نبود کند، عنوان کرد: رزمندگان در برابر دشمنان با ساده ترین امکانات جنگیدند و پیروز شدند اما امروزه به راحتی فراموش شده اند.

اهوازیان بابیان اینکه تعدادی از کشورها با وجود منافع مشترک با یکدیگر می جنگند، عنوان کرد: با وجود گذشت دوه دهه از جنگ ایران و عراق زمانی که زائران به کربلا می روند مردم عراق از آنها پذیرایی می کنند.

وی بابیان اینکه هنگام مذاکرات هسته ۲۰۰شهید وارد کشور شد، ادامه داد: این شهدا به ما پیروزی را یاد دادند اما متاسفانه امروزه به راحتی از شهدا غافل شده ایم.

 فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه ماجرای شهدا با دیگر مسائل فرق می کند، بیان کرد: علت اینکه با ورود این همه شهید درس نمی گیریم بی توجهی به شهدا است.

اهوازیان بابیان اینکه ولایت را نمی شود تقسیم کرد بلکه ولایت متعلق به همه است، عنوان کرد: همه باید به ولایت متوسل شوند تا همیشه پیروز و یک دل باشند.

وی بابیان اینکه نمایندگان را باید با سنگ ولایت و شهدا محک زد، بیان کرد: به گفته امام راحل انقلابی بودن مهم نیست انقلابی ماندن مهم است.

فرمانده دوران دفاع مقدس بابیان اینکه ما نباید اجازه دهیم دیگران برای ولایت آرزوی مرگ کنند، افزود: عده ای در زمان فتنه در ویلا های خود به سر می بردند و عرصه را خالی کرده بودند.

اهوازیان بابیان اینکه امام حسین(ع) به ما یاد داده است که در اوج مظلومیت پیروز باشیم، ادامه داد: امروزه در یمن یک صد هزار نفر برای سید شهدا سینه زنی کردند که این نشان دهنده بیداری اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود بابیان اینکه عده ای در خواب  غفلت مانده اند، عنوان کرد: نبایدبه راحتی از شهدا غافل شد بلکه باید با متوسل شدن به ولایت و شهدا راه را برای پیروزی های ببشتر هموار سازیم.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: همه باید در تجمع۹ دی حضور پیدا کنند تا به دشمنان نشان دهند به هیچ وجه نمی توانند در مقابل آرمانهای این مرزو بوم بایستند.

منبع:‌مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید