Performancing Metrics

آتش سوزی گسترده در اهواز | اتاق خبر
کد خبر: 304617
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 07:10
آتش سوزی گسترده‌ای که از حوالی ساعت ۱۶ امروز در یک انبار کالا در خیابان انقلاب اهواز آغاز شده هنوز هم ادامه دارد و دود فراوانی، قسمت‌های زیادی از آسمان اهواز را فرا گرفته است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر  امروز وقوع آتش سوزی در انبار کالا در خیابان انقلاب اهواز هر چند خیلی ساده به نظر می‌رسید ولی به علت شیوه چینش کالا و آتش زا بودن وسایل موجود در انبار، این حریق به سرعت گسترش یافت به گونه‌ای که اکنون ۱۵ خودروی آتش نشانی در حال انجام عملیات اطفا هستند.

رئیس روابط عمومی آتش نشانی اهواز در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح این ماجرا اظهار کرد: امروز جمعه ساعت ۱۶ و ۱۶ دقیقه با سامانه آتش نشانی اهواز در خصوص وقوع یک آتش سوزی در خیابان انقلاب اهواز تماس گرفته شد که به علت نزدیکی ایستگاه آتش نشانی، ماموران یک دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

مقصود حق‌شناس افزود: متاسفانه حریق به علت نوع چیدمان کالا و وزش باد به سرعت به سایر نقاط انبار کالا گسترش یافت به همین دلیل فرمانده تیم امداد به سرعت درخواست نیروی پشتیبانی برای مهار این آتش کرد.

وی عنوان کرد: در زمان حاضر، ۱۵ خودروی سنگین و نیمه سنگین آتش نشانی در محل حضور دارند و در حال اطفای آتش هستند.

حق‌شناس همچنین گفت: متاسفانه با وجود همکاری مناسب نیروی انتظامی ولی تجمع بیش از حد مردم برای تماشای آتش و عملیات امداد و نجات، کار مهار آتش، حرکت خودروهای آتش نشانی و نقل و انتقالات نیروهای امداد به سختی صورت می‌گیرد به همین دلیل واقعا از مردم انتظار دارم در این شرایط به هیچ وجه در محل، تجمع نکنند چرا که غیر از مخاطره آمیز بودن، باعث کندی عملیات اطفاق حریق می‌شود.

رئیس روابط عمومی آتش نشانی اهواز افزود: هم اکنون مدیرعامل سازمان آتش نشانی اهواز و روسای همه مناطق آتش نشانی اهواز برای مدیریت بهتر عملیات در محل حضور دارند.

حق‌شناس در خصوص علت وقوع این آتش سوزی گفت: هنوز علت مشخص نشده است و کار‌شناسان ما بعد از مهار آتش سوزی و بررسی‌های خود، می‌توانند نظر دقیق و کار‌شناسی خود را اعلام کنند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید