Performancing Metrics

برگزاری هفته شانزدهم کورس اسبدوانی پاییزه گنبد | اتاق خبر
کد خبر: 304621
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 07:34
هفته شانزدهم مسابقات کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر  در هفته شانزدهم این رقابت ها عصر جمعه ۵۷ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۷۰۰ متری به رقابت پرداختند که در پایان ۵۱۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب های اول تا سوم کورس های هفت گانه اهدا شد.

در دور اول اسب های ترکمن دو ساله و دو تا ۱۰ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که جواد آچاک با اسب سایلان زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و آرمین آق آتابای با اسب شراره ایلکا و عیدمحمد غراوی با اسب لاچین رازی به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که بنیامین جرجانی با اسب اولترا اسپید عنوان اول را به دست آورد و کمال دالیجه عطا با اسب های پریون و عیدمحمد غراوی با اسب پوینده به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب های دوخون دو ساله و هشت تا ۱۸ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که بنیامین جرجانی با اسب استیکت موفق به کسب مقام اول شد و یاسر جرجانی با اسب ریوسیلوا و کمال دالیجه عطا با اسب پاددرگل به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب های تروبردداخلی دو ساله و هشت تا ۱۸ امتیازی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر شکل گرفت که بنیامین جرجانی با اسب هیمالیا زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب تاوامیست و یاسر جرجانی با اسب ریوچندو به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب های دوخون سه تا پنج ساله و ۳۶ تا ۴۸ امتیازی به مسافت هزار و ۷۰۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که ستار مهرانی با اسب کومانچی نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و بنیامین جرجانی با اسب الکو و ابوطالب چاریزاده با اسب الکان نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

اسب های تروبردداخلی سه تا پنج ساله با امتیاز هندیکاپ برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت هزار و ۷۰۰ متر بودند که یاسر جرجانی با اسب ریوکینگ مقام اول را کسب کرد و نادر صالح پور با اسب بوگاتی و امین محمدی با اسب مهاجم به ترتیب عنوان های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم و پایانی اسب های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار و ۷۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که ستار مهرانی با اسب المپیک زودتر از سایرین به مقصد رسید و اسحاق یزدانی با اسب ببرسیاه و محمد خوجملی با اسب کینگ کیا نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

گفتنی است؛ در هفته شانزدهم این رقابت ها بنیامین جرجانی با کسب سه مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت و ستار مهرانی با کسب دو مقام نخست در رده بعدی ایستاد، همچنین یاسر جرجانی یک مقام اول، یک مقام دوم و یک مقام سوم و جواد آچاک یک مقام اول کسب کردند.

هفته های هفدهم و هجدهم این رقابت ها، ۱۰ و ۱۱ دی در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می شود.

رقابت های کورس اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس بهمن ماه به پایان می رسد و پس از تعطیلات عید نوروز، کورس بهاره در این شهرستان آغاز خواهد شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید