Performancing Metrics

برترین‌های رالی کویر استان سمنان مشخص شدند | اتاق خبر
کد خبر: 304648
تاریخ انتشار: 5 دی 1394 - 10:18
آئین اختتامیه دور نخست رالی کویر نوردی استان سمنان تحت عنوان «کاروان نشاط و امید» با تجلیل از نفرات برتر دور استانی برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، آئین تجلیل از نفرات برتر دور نخست رالی کویر استان سمنان، کاروان نشاط و امید همزمان با غروب آدینه و اتمام دور نخست و با حضور تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی، رانندگان و خانواده ورزش استان سمنان در مهدیشهر برگزار شد.

پس از اتمام دور نخست رالی تور کویر استانی در سه گروه، زهرا قلعه بانی از مهدیشهر در گروه نخست، عمار رحیمی از شاهرود در گروه دوم و محسن قدرتی از گروه سوم به ترتیب عناوین برتر را به دست آوردند.

مرحله دوم این رقابت ها در سطح ملی و در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب به مدت پنج روز از مبدأ شهر سمنان و حاشیه استان های کویری به مقصد جنوب ایران با عنوان «کاروان همدلی و مهربانی» در حالی برگزار می شود که نفرات برتر دور نخست نمایندگان استان سمنان در این رقابت ها خواهند بود.

نشاط در جامعه مهم است

فرماندار شهرستان مهدیشهر در آئین اختتامیه این رقابت ها، گفت: ایجاد نشاط در مردم به ویژه برای جوانان بسیار مهم است که برگزاری چنین برنامه هایی ما را به این هدف والا نزدیک می سازد.

محمدرضا قنبری با تاکید بر لزوم اشاعه نشاط و امید در جامعه، بیان داشت: نشاط جزو جدانشدنی زندگی بشری بوده که دین مبین اسلام، دین رحمت و مهربانی بر این مقوله همواره تاکید ویژه ای داشته است.

وی افزود: برگزاری رالی تور کویر آن هم با شرکت رانندگانی از داخل و خارج به میزبانی استان سمنان فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ مردم دیار قومس و همچنین شناساندن چهره رئوف و متین مسلمانان و ایرانیان به اقصی نقاط جهان است.

دور بین المللی تور رالی کویر اردیبهشت ۹۵

تور رالی کویر در سه مرحله استانی، ملی و بین المللی در حالی برگزار می شود که دور نخست امروز، چهارم دیماه۹۴، به پایان رسید و دور دوم این رقابت ها همزمان با دهه مبارک فجر به اجرا در خواهد آمد.

همچنین نفرات برتر دور دوم همزمان با اردیبهشت ماه سال آینده با ۲۰۰شرکت کننده خارجی به رقابت خواهند پرداخت.

گفتنی است مرحله بین المللی این رالی نیز در سالروز بعثت نبی مکرم اسلام(ص) در حاشیه کویر مرکزی و لوت ایران از مبداء و مقصد استان سمنان به مدت هفت تا ۱۰ روز با عنوان صلح و دوستی برگزار می شود.

نفرات اول تا سوم دور استانی رالی کویر تحت عنوان «کاروان نشاط و امید» با ۲۰، ۱۰ و پنج میلیون ریال جایزه نقدی تجلیل شدند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید