Performancing Metrics

ثبت نام ۱۷ نفر برای مجلس خبرگان از استان کرمانشاه | اتاق خبر
کد خبر: 304832
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 05:01
کرمانشاه -فرماندار کرمانشاه گفت: پایان آخرین روز از ثبت نام داوطلبین مجلس خبرگان با ثبت نام 17 نفر به پایان رسبد.
به گزارش اتاق خبر،فضل الله رنجبر در کفتگویی،افزود: از این تعدادنامزدها 8نفر با حضور در فرمانداری کرمانشاه و 3 نفربا حضور در فرمانداری شهر قم و 6 نفر نیز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای حوزه انتخابیه کرمانشاه ثبت نام نموده اند.
وی با اشاره به اینکه از اولین روز ثبت نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا کنون 55 نفر کاندید در حوزه شهرستان کرمانشاه ثبت نام نموده اند،اظهار داشت:امروز در پنجمین روز از ثبت نام مجلس شورای اسلامی با ثبت نام 12 نفر به پایان رسید.
فرماندار کرمانشاه خاطر نشان کرد:تمامی اعضای ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه متشکل از نیروهای فرمانداری،بخشداران و معاونین فرماندار می باشد.
وی با بیان این نکته که پیش بینی می شود روزهای آخر ثبت نام با ازدحام مراجعه کنندگان روبه رو خواهیم بود،تاکید کرد:از داوطلبین می خواهیم روند ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
رنجبرتصریح کرد:همکاران ما در ستاد انتخابات تا ساعت 18عصرآماده ثبت نام داوطلبین می باشند و در روزهای آخر ثبت نام تعداد کاربران خود را افزایش خواهیم داد.
وی در پایان به داوطلبین توصیه نمود قبل از مراجعه به ستاد انتخابات تمامی مدارک خود را به صورت کامل تکمیل نموده سپس مراجعه نمایند.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید