Performancing Metrics

مانوئل پیگرینی از مصدومیت دوباره کمپانی ابراز کلافگی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 304841
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 05:37
مانوئل پیگرینی از مصدومیت دوباره مدافع با تجربه خود ابراز کلافگی کرد و در عین حال برد پرگل تیمش را نتیجه سخت کوشی بازیکنانش دانست.

اتاق خبر: مانوئل پیگرینی از مصدومیت دوباره مدافع با تجربه خود ابراز کلافگی کرد و در عین حال برد پرگل تیمش را نتیجه سخت کوشی بازیکنانش دانست.

بنابراین گزارش، مدافع بلژیکی و با تجربه منچسترسیتی در بازی برابر ساندرلند باز هم مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت. در این دیدار سیتی با نتیجه 4 بر یک در یک بازی برتر به برتری رسید.

مانوئل پیگرینی بعد از برد پرگل تیمش گفت: این برد نتیجه سخت‌کوشی بازیکنانم و بازی کامل آنها بود که به دست آمد. از نحوه بازیکنانم کاملا رضایت دارم. در این دیدار کاملا سوار بر بازی بودیم و هر آنچه از بازیکنانم می‌خواستم را در زمین نشان دادند. تنها نکته منفی این دیدار مصدومیت کمپانی است. واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی برای او رخ داده است. خیلی ناراحتم. اصلا انتظار نداشتم او باز هم مصدوم شود. باید ببینیم مصدومیت او جدی است یا جزئی. او از ناحیه کشاله ران مصدوم شد. او به خوبی گرم کرده بود و در طول هفته بسیار طبیعی تمرین کرده بود. درک این مصدومیت بسیار سخت بود.

منچسترسیتی با هدایت پیگرینی در فصل قبل نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند. حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا، ناکامی در جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس و مهم‌تر از همه قهرمان‌نشدن در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باعث شده تا خبرهای درباره اخراج پیگرینی از سیتی در پایان فصل به گوش رسد.

او در ادامه گفت: فکر می‌کنم حضور در کورس قهرمانی که ماه هم در حال حاضر در بین آن هستیم تا پیش از فوریه خیلی مهم است. اگر بتوانیم تا آن موقع صدرنشین باشیم بهتر خواهد بود ولی فکر می‌کنم نیاز داریم که به این مرحله برسیم. در حال حاضر بازی‌های فشرده ژانویه را داریم که خیلی مهم است خودمان را در کورس نگه داریم. هنوز صحبت کردن درباره قهرمانی زود است و تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در بین مدعیان باشیم و منتظر ماه‌های بعدی و دیدارهای تعیین‌کننده باشیم. هنوز 60 امتیاز برای قهرمانی لیگ باقی مانده است و بازی‌های زیادی را باید انجام دهیم.

پیگرینی ادامه داد: فکر نمی‌کنم این نتیجه و اختلاف دو تیم، دقیقا تفاوت میان دو تیم را نشان داده باشد. از عملکرد تیم بسیار راضی‌ام. اگرچه نمایش و عملکرد تیم بسیار مهم بود، احساس می‌کنم به شرایط طبیعی خود برگشته‌ایم و امیدوارم این روند را حفظ کنیم و بتوانیم دور اول باکسینگ دی را به خوبی پشت سر بگذاریم. بازی مقابل لستر مهم است. می‌خواهیم هر طور شده است لستر را شکست دهیم و روند خوبمان را ادامه دهیم.

در صورت جدایی پیگرینی از سیتی، پپ گواردیولا جانشین او خواهد شد. این مربی شیلیایی در مدت دو فصل حضور در سیتی این تیم را فاتح لیگ جزیره و جام اتحادیه کرده است.

منبع: ایسنا 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید