Performancing Metrics

اجرای فاز دوم انتقال آب از سد ماملو | اتاق خبر
کد خبر: 304876
تاریخ انتشار: 6 دی 1394 - 10:54
قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با اجرای مدول دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران، ظرفیت ۲.۵ مترمکعب بر ثانیه فعلی انتقال آب از سد ماملو را به ۵ مترمکعب بر ثانیه خواهیم رساند.

اتاق خبر: علیرضا نوذری پور اظهار داشت: تا امروز فاز اول انتقال آب از سد ماملو با ظرفیت 2.5 مترمکعب بر ثانیه اجرا شده است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: تا پایان سال اجرای فاز دوم این پروژه کلید خواهد خورد و با اجرای مدول دوم تصفیه خانه هفتم آب تهران، ظرفیت 2.5 مترمکعب بر ثانیه فعلی انتقال آب از سد ماملو را به 5 مترمکعب بر ثانیه خواهیم رساند.

قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه زمان اجرای فاز دوم بستگی به تأمین اعتبارش دارد، گفت: اگر منابع مالی اش تأمین شود کمتر از 18 ماه این پروژه به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: هنوز فاز دوم در مرحله مناقصه و ارزیابی پیمانکاران است و امیدواریم امسال انتخاب پیمانکار انجام شود و از ابتدای سال آینده وارد فاز اجرایی شویم.

نوذری پور خاطرنشان کرد: ما مشکلی در خطوط انتقال آب خام و تصفیه شده نداریم و تمام خطوط انتقال آب از سد ماملو اجرا شده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید