Performancing Metrics

باید اثری در شأن مردم ساخت/ «ناردون» فیلمی ارزشمند برای سینمای ایران است | اتاق خبر
کد خبر: 305022
تاریخ انتشار: 11 دی 1394 - 18:03
روزشمار جشنواره فیلم فجر؛
سهراب‌پور «ناردون» را کاری قابل اعتنا و ارزشمند برای سینمای ایران قلمداد کرد.

به گزارش اتاق خبر، منصور سهراب‌ پور تهیه‌کننده سینما ؛ در خصوص کیفیت فیلم سینمایی «ناردون» و دیگر جزئیات آن گفت: در ابتدا بگویم که مهمترین چیزی که در ساخت فیلم‌های سینمایی مدنظر قرار می‌دهم، تولید اثری است که متناسب با روحیات مردم باشد و مورد رضایت آن‌ها قرار بگیرد. «ناردون» نیز از این قاعده مستثنی نیست. تا به این لحظه از تمام بخش‌های آن راضی هستم و به نظرم کاری قابل اعتنا و ارزشمند برای سینمای ایران می‌شود. این فیلم در جشنواره خواهد بود و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

 
وی افزود: نتیجه و بازخورد اعمال بدی که برخی افراد در دنیا انجام می‌دهند، به وضوح به خودشان بر می‌گیرد. این مهمترین دغدغه‌ ما برای ساخت «ناردون» بود و این موضوع در محمل بسیار خوبی برای مخاطب طراحی شد و تا به این لحظه توانسته در ساختار و قصه موفق باشد و به طور قطع موضوعی خاص برای مخاطب است و مورد توجه مردم و منتقدان قرار می‌گیرد و فکرشان را درگیر و تأثیرات زیادی را روی آن‌ها می‌گذارد.
 
وی از رقابت «ناردون» با دیگر فیلم‌های حاضر در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: «ناردون» که جایگاه خاصی در آثار تولیدی‌ام دارد و یکی از بهترین کار‌هایم من است، رقیب خوبی برای دیگر فیلم‌های جشنواره فجر می‌شود و از جمله فیلم‌هایی است که ناگزیر به آن توجه خواهد شد.
 
سهراب‌پور از همکاری‌اش با فریدون حسن‌پور این گونه بیان کرد: حسن‌پور کارگردانی فرهیخته، شریف، کار بلد و منضبط است و به جهت اخلاقی و کاری جزو کارگردان‌های انگشت‌شمار ماست.
 
این تهیه‌کننده در خصوص وظایف اصلی یک تهیه‌کننده کاربلد گفت: مهمترین بخش‌هایی که تهیه‌کننده‌ای خوب برای ساخت فیلمی در چاچوب قواعد سینمایی باید به آن مشرف و واقف باشد، اول انتخاب فیلمنامه‌ای قوی که در آن دغدغه روز مردم نهفته باشد و دوم ایجاد شرایط و بستری مناسب و بی‌حاشیه و سوم انتخاب گروهی حرفه‌ای در جلو و پشت دوربین است. مواردی که سعی کردم در «ناردون» رعایت کنم که  اگر این مسئولیت‌های هر تهیه‌کننده‌ای به خوبی رعایت و اجرا شود، جزو پیشگامان عرصه تهیه‌کنندگی خواهد شد.
 
سهراب‌پور تصریح کرد: امیدوارم در جشنواره فیلم فجر امسال شرایطی ایجاد شود که داوران نظرات خود را نسبت به کار‌ها به راحتی اعمال کنند و از طرفی شرایط بهتری برای قضاوت‌های مردمی ایجاد شود تا فیلم‌ها را به خوبی ببینند و نظر دهند.
 
تهیه‌کننده «ناردون» در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد شرایط مناسب برای داوران و حمایت‌های مادی و معنوی دولت از فیلم‌سازان در برگزاری جشنواره فیلم فجر، می‌تواند دغدغه‌های آن‌ها را از بین برده و به سوی مسیر تولید فیلم‌هایی جذاب و درخور شأن مخاطبان سینما سوق دهد.
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید