Performancing Metrics

نهایی‌شدن طرح جامع حمل و نقل تهران | اتاق خبر
کد خبر: 305085
تاریخ انتشار: 7 دی 1394 - 09:01
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در سال آینده گفت : بودجه سال 95 شهرداری تهران باید هوشمندانه‌تر و با اولویت حمل و نقل عمومی بررسی و تصویب شود .

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به برنامه ششم توسعه کشور گفت : فضای غالبی که در تدوین برنامه ششم توسعه کشور وجود دارد متاسفانه فضای خوبی برای احکام مدیریت شهری نیست و انتظار سایر شوراهای کشور نیز از ما فراتر است که بتوانیم مثمرثمر عمل کنیم.

دنیامالی در ادامه به موضوع بودجه سال 95 شهرداری تهران اشاره کرد و گفت : تدابیر ما برای اداره شهر در سال آینده ویژه است؛ چراکه سال آینده با شرایط انقباضی در بحث درآمدها مواجه هستیم؛ بنابراین باید با دقت بیشتری به احکام برنامه دوم شهرداری تهران ، اولویت‌ها را برنامه‌ریزی کنیم .

وی توسعه حمل و نقل عمومی را از اولویت‌های مهم شهری دانست و افزود : با توجه به اینکه اقتصاد کشور متکی به نفت است و قیمت نفت نیز کاهش پیدا کرده است در سال آینده شرایط اقتصادی سختی خواهیم داشت و ما باید بودجه سال 95 شهرداری تهران را هوشمندانه‌تر تصویب کنیم.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای شهر تهران،رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا همچنین از نهایی شدن طرح جامع حمل و نقل تهران خبر داد و افزود این طرح در کمیسیون عمران و حمل و نقل با همکاری مسئولین ذیربط در حال نهایی شدن است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید