Performancing Metrics

بارسلونا و مسی برنده بهترین های سال 2015 | اتاق خبر
کد خبر: 305130
تاریخ انتشار: 7 دی 1394 - 16:24
بارسلونا به عنوان بهترین تیم و لیونل مسی به عنوان ارزشمندترین بازیکن سال انتخاب شد. همچنین سرمربی تیم ملی بلژیک نیز برترین مربی سال جهان شد.

اتاق خبر: بارسلونا به عنوان بهترین تیم و لیونل مسی به عنوان ارزشمندترین بازیکن سال انتخاب شد. همچنین سرمربی تیم ملی بلژیک نیز برترین مربی سال جهان شد.

بنابراین گزارش مراسم انتخاب بهترین های فوتبال جهان در امارات برگزار شد که در آن بارسلونا بالاتر از یوونتوس، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ عنوان بهترین باشگاه سال 2015 را از آن خود کرد و برنده جایزه Globe Soccer Awards شد.

بارتومئو رئیس بارسلونا با حضور در جایگاه جایگاه جایزه بهترین تیم را کسب کرد.

همچنین در این مراسم که چهره های شاخص زیادی حضور داشتند لیونل مسی بالاتر از کریستیانو رونالدو و جان لوییجی بوفون به عنوان ارزشمندترین بازیکن سال انتخاب شد.

مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی بلژیک به عنوان بهترین مربی فوتبال جهان در سال 2015 انتخاب شد که توانست بلژیک را به صدر رنکینگ فیفا برساند.

همچنین در بخش داور روشن ایرماتوف ازبکستانی به عنوان بهترین داور سال انتخاب شد.

مراسم Globe Soccer Awards چند سالی است که مشابه مراسم توپ طلا توسط شیوخ اماراتی برای دیده شدن برگزار می شود و هر ساله در پایان سال میلادی با دعوت از بازیکنان و مربیان بزرگ برترین های سال جهان را انتخاب می کنند.

منبع: ایسنا 

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید