Performancing Metrics

در چاه‌های نفت را ببندید | اتاق خبر
کد خبر: 305204
تاریخ انتشار: 7 دی 1394 - 12:49
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش قیمت جهانی نفت گفت که در شرایط فعلی قیمت نفت خرج استخراجش را هم درنمی‌آورد و لذا باید در چاه‌های نفت را ببندیم.

اتاق خبر: مهدی کوچک‌زاده در تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، اظهار کرد: از امروز مجلس به مدت 10 روز برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه تعطیل می‌شود. اما همه ما شاهد هستیم که قیمت نفت با همدستی آل صهیون و آمریکا کم‌کم جبران هزینه استخراجش را هم نمی‌کند.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی افزود: حالا که نفت خرج استخراجش را هم در نمی‌آورد در چاه‌های نفت را ببندید. به والله می‌شود زندگی مردم را غیر از این چرخاند.

کوچک‌زاده همچنین گفت: آقای عراقچی دیروز در کمیسیون امنیت ملی اقرار کرد که قانون اخیر آمریکا نقض فاحش برجام است. این در حالی است که ما به وظایف خود که نابود کردن دستاوردهای هسته‌ای است عمل می‌کنیم. من خواهش می کنم هفته دیگر جلسه بگذارید تا فقط راجع به این دو موضوع صحبت شود. چرا برجام را اجرا می‌کنید؟ این مجلس است که باید ریل حرکت کشور را تعیین کند.

وی همچنین در تذکری مستند به ماده 55 آیین‌نامه داخلی مجلس، اظهار کرد: چرا به مفاد این ماده در مورد رسیدگی به عملکرد بودجه سالیانه و ارائه گزارش حداکثر تا پایان شهریور سال بعد که از وظایف کمیسیون برنامه است و هیأت رئیسه بر آن ناظر است عمل نمی‌شود. در سال‌های گذشته این ماده اجرایی نشده و امسال هم این اتفاق نیفتاد. آیا ما این قانون را برای عمل نکردن نوشته‌ایم؟

ابوترابی فرد که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: من از آقای تاجگردون می‌خواهم تا پایان جلسه امروز گزارش دهد که کمیسیون برنامه و بودجه که مسئول انجام این کار است چه اقدامی در این زمینه انجام داده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید