Performancing Metrics

هوای ارومیه در هفتمین روز متوالی ناسالم برای گروه های حساس است | اتاق خبر
کد خبر: 305342
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 06:56
سرپرست معاونت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هوای ارومیه برای هفتمین روز متوالی ناسالم برای گروه های حساس است.

اتاق خبر- سرپرست معاونت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: هوای ارومیه برای هفتمین روز متوالی ناسالم برای گروه های حساس است.

بنابراین گزارش سعید موسوی افزود: عامل آلاینده هوا در ارومیه ذرات 2.5 میکرون هستند که شاخص این ذرات در هوای شهر امروز عصر به 105 میکروگرم رسیده است.
وی ادامه داد: بر اساس اعلام مسئولان هواشناسی استان رطوبت هوای شهر بین 62 تا 99 درصد است و علت آلودگی هوا نیز به پایداری آن در طی روزهای اخیر بازمی گردد که احتمال کاهش آن از فردا وجود دارد.
سرپرست معاونت پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی بیان کرد: منشا ذرات داخلی بوده و پایداری و سردی هوا آن را تشدید می کند.
موسوی ادامه داد: از میزان آلودگی هوا در سایر شهرستان های استان گزارشی ارسال نشده است.
سرپرست اداره نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: پیشنهاد می شود ساکنان شهر به ویژه بیماران قلبی و عروقی، کودکان، کهنسالان و بیماران خاص در مواقع آلودگی هوا از تردد در سطح خیابان های شهر پرهیز کنند.
 میزان استاندارد ذرات معلق کوچکتر از 2.5 میکرون ، 40.5 میکروگرم بر متر مکعب و میزان استاندارد ذرات بزرگتر از 2.5 میکرون یا همان pm10 نیز 150 میکروگرم بر مترمکعب است.

منبع: ایرنا 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید