Performancing Metrics

2016 سال پیروزی نهایی بر داعش در عراق خواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 305383
تاریخ انتشار: 8 دی 1394 - 12:04
العبادی:
حیدر العبادی ساعاتی پس از آنکه نیروهای عراقی کنترل شهر الرمادی را از دست داعش درآوردند، تاکید کرد که 2016 سال آزادی کشورش از دست داعش و پیروزی نهایی بر این گروه تروریستی خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور در سخنانی تلویزیونی که به مناسبت آزادسازی شهر الرمادی ایراد کرد، با تاکید بر اینکه پس از الرمادی، آزاد سازی موصل هدف بعدی نیروهای عراقی خواهد بود گفت: 2016 سال پیروزی نهایی بر داعش در عراق خواهد بود.

 

العبادی با تبریک پیروزی نیروهای عراقی در الرمادی و "شکست بزرگی که به داعش و هم پیمانانش وارد آوردند" اظهار داشت: الرمادی به آغوش کشور بازگشت و به زودی همه شهرهای عراق به آغوش بزرگ میهن باز خواهند گشت.

 

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در ادامه با تاکید بر اینکه مردم عراق تا آزادسازی تمامی شهرها، روستاها و مناطق کشورشان هرگز از حرکت باز نمی‌ایستند، افزود: عراقی‌ها با خون خود این پیروزی را محقق کردند و طعم شکست را به داعش چشاندند.

 

نخست وزیر عراق ادامه داد: با وحدت و اراده این مردم و کمک جوانان کشور به سمت آزادسازی موصل قدم برمی‌داریم تا ضربه مهلک و نهایی را بر پیکره داعش وارد کنیم.

 

اتاق عملیات مشترک عراق روز دوشنبه از آزادسازی کامل شهر الرمادی و اهتزاز پرچم عراق برفراز مجتمع دولتی این شهر خبر داد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید