Performancing Metrics

نارضایتی ۷۵ درصد آمریکایی‌ها از نحوه اداره کشور توسط نهادهای دولتی | اتاق خبر
کد خبر: 305490
تاریخ انتشار: 9 دی 1394 - 04:22
نظرسنجی مشترک «سی‌ان‌ان» و موسسه «او‌آر‌سی» نشان می‌دهد که ۷۵ درصد از مردم آمریکایی‌ها از نحوه اداره کشور خود توسط نهادهای دولتی ناراضی هستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، جدیدترین نظرسنجی در آمریکا نشان می‌دهد سه چهارم آمریکایی‌ها از نحوه اداره این کشور توسط نهادهای دولتی رضایتی ندارند.

شبکه «سی‌ان‌ان» و موسسه «او‌آر‌سی» از ۱۸ تا ۲۱ دسامبر از میان ۱۰۱۸ بزرگسال آمریکایی در سراسر این کشور به طریق تلفنی مصاحبه و نظرسنجی کرده که نتیجه آن از نارضایتی گسترده مردمی از نحوه فعالیت نهادهای دولتی و قانونگذاری در آمریکا حکایت دارد.

به گزارش «هیل»، ۷۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی ناخرسندی و نارضایتی خود را از نحوه اداره کشور آمریکا از سوی نهادهای دولتی و قانونگذاری اعلام کرده و ۶۹ درصد هم «عصبانیت» خود را درباره مسیری کنونی این کشور ابراز داشتند.

در این میان، ۹۰ درصد از جمهوریخواهان ناخرسنید خود را از نحوه اداره کشور ابراز کرده و ۸۲ درصد هم عصبانیت‌شان را درباره مسیر کنونی کشورشان  اعلام کردند.

۸۵ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی مخالفت و اعتراض خود را درباره نحوه عملکرد کنگره آمریکا ابراز و تنها ۱۴ درصد عملکرد قانونگذاران را تایید کردند.

در این نظرسنجی مشخص شده که حدود ۵۰ درصد نظرات مطلوبی درباره باراک اوباما ندارند و ۴۸ درصد آنها نظر مثبت‌تری در قبال رئیس‌جمهور آمریکا دارند. ۵۲ درصد از آنها عملکرد و شیوه اداره امور توسط او را تایید نمی‌کنند و ۴۷ درصد نحوه عملکرد او را تایید کردند.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید