Performancing Metrics

دولت در زمینه اقتصادی مجری خوبی نبوده است | اتاق خبر
کد خبر: 305514
تاریخ انتشار: 9 دی 1394 - 06:59
قائم مقام وزیر کشور:
قائم مقام وزیر کشور با بیان اینکه دولت در زمینه های اقتصادی هیچ گاه مجری خوبی نبوده است، گفت: یکی از برنامه های اصلی دولت یازدهم، اعتماد به مردم در همه حوزه ها است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، حسینعلی امیری عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه پارک آبی و هتل پنج ستاره سمنان ضمن تاکید بر اینکه باید اجرای پروژه های اقتصادی به مردم سپرده شود، اظهار داشت: دولت باید تنها تسهیل کننده امور باشد که این باور در دولت تدبیر و امید به طور جد پیگیری می شود.

وی یکی از ظرفیت های خوب توسعه کشور را با توجه به شرایط اقلیمی، صنعت گردشگری عنوان کرد و گفت: یکی از قابلیت های مهم استان سمنان در توسعه صنعت گردشگری، بهره برداری از ظرفیت کویر و کویر نوردی است.

ضرورت توسعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان سمنان

سخنگوی وزارت کشور قرار داشتن استان سمنان در مسیر زائران حرم مطهر رضوی را ظرفیتی مهم دانست و گفت: توسعه هتل‌ها و مراکز اقامتی استان برای فراهم سازی تسهیلات لازم برای زائران، بسیار مهم است.

امیری وجود هتل‌های پنج‌ستاره و با کیفیت را در راستای توسعه صنعت گردشگری ضروری دانست و افزود: امکانات هتل در دست تکمیل سمنان از ضرورت‌های توسعه گردشگری در این استان است.

وی بازدید از پروژه های استان سمنان و ارایه گزارش از روند اجرای پروژه ها و اعلام به مسئولان در مرکز برای رفع مشکلات احتمالی را از اهداف این سفر یک روزه اعلام کرد و افزود: دولت یازدهم نگاه ویژه ای به توسعه متوازن دارد.

ساخت هتل پنج ستاره با ۵۵ اتاق اقامتی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان نیز در این بازدید با اشاره به مراحل ساخت هتل پنج ستاره این شهر با مشارکت بخش خصوصی، گفت: این مجموعه دارای چهار سالن برگزاری همایش و مراسم است که این سالن‌ها چهار هزار نفر ظرفیت دارد.

سید عباس دانایی تصریح کرد: هتل پنج ستاره شهر سمنان با ۵۵ اتاق اقامتی و هشت سوییت، رستوران ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ و سینمای پنج بعدی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی کمبود مراکز اقامتی و تفریحی مناسب را یکی از مشکلات اساسی شهر سمنان دانست و افزود: برای ورود بخش خصوصی به حوزه گردشگری تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

بهره برداری از پارک آبی و هتل پنج ستاره سمنان در دهه فجر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان هم با بیان اینکه پروژه پارک آبی و هتل پنج ستاره سمنان ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر به بهره برداری می رسد، افزود: عملیات اجرایی این مجموعه از سال ۱۳۹۱ در زمینی به مساحت حدود ۱۵ هزار متر مربع، در شش طبقه و با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شده است.

به گفته حسین خواجه بیدختی مجموعه پارک آبی سمنان دارای استخر کودکان، رودخانه آرام، چاله فضایی، استخر موج، سرسره کند و تند، سونا، جکوزی و رستوران و دارای بزرگترین بومرنگ استخر آبی در آسیا است.

استاندار و جمعی از مدیران کل سمنان قائم مقام وزیر کشور را در بازدید از این طرح ها همراهی کردند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید