Performancing Metrics

آزادسازی بلیت هواپیما به جامعه شوک وارد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 305598
تاریخ انتشار: 9 دی 1394 - 18:28
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که آزادسازی نرخ بلیت هواپیما بدون فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در کشور اجرا شد، گفت: با آزادسازی بلیت هواپیما به جامعه شوک وارد شد.

اتاق خبر: محمدرضا رضایی با انتقاد از برنامه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما،‌ افزود: باید با افزایش قیمت‌ها پس از آزادسازی، خدمات هم ارتقا می‌یافت. این‌که فقط قیمت‌ها را افازیش دهیم بدون این‌که خدمات تغییری نکند منظور قانون‌گذار نبوده است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی با بیان این‌که ارتقای خدمات پروازی در مجموعه حمل‌ونقل هوایی نمی‌بینیم، تصریح کرد: همزمان با افزایش قیمت باید خدمات هم ارتقا یابد،‌ صرفا این‌که نرخ‌ها را یکطرفه گران کنیم و خدمات تغییری نکند منظور قانون‌گذار نبوده است.

وی با تاکید بر این‌که زیرساخت‌های آزادسازی نرخ بلیت هواپیما مهیا نیست،‌ گفت: علاوه بر این برای آزادسازی نرخ‌ها باید برنامه عملیاتی به ما بدهند،‌ نمی‌شود یکباره این کار را انجام داد و باید یک سقف برای این آزادسازی تعیین شود.

وی ادامه داد: ایرلاین‌ها سر خود بدون این‌که خدمات پروازی را ارتقا دهند، قیمت‌ها را گران کردند و با افزایش 80 درصدی قیمت ‌ها روبرو شدیم، این یک شوک را به جامعه وارد کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: نه زمان آزادسازی بلیت هواپیما مناسب بود و نه زیرساخت‌های آن آماده شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید