Performancing Metrics

ایجاد 90 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد از سوی بانک ملت | اتاق خبر
کد خبر: 305644
تاریخ انتشار: 9 دی 1394 - 22:13
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در چهار سال گذشته 90 هزار فرصت شغلی از سوی بانک ملت در تعامل با کمیته امداد ایجاد شده است.

اتاق خبر: به گزارش روابط عمومی بانک ملت، «پرویز فتاح» در نشست مشترک با مدیرعامل بانک ملت افزود: در این مدت، 750 میلیارد تومان از سوی بانک ملت در اختیار مددجویان معرفی شده از سوی این کمیته قرار گرفته است.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: این میزان تسهیلات پرداختی، باعث خودکفایی نزدیک به 60 هزار مددجو و صرفه جویی سالیانه 120 میلیارد تومان در پرداختی های کمیته امداد شده است.
وی تاکید کرد یک چهارم از سهم اشتغال های فعال کمیته امداد امام خمینی(ره) مربوط به بانک ملت است و ادامه داد: امسال نیز بیشترین میزان تسهیلات بین بانک ها، از سوی بانک ملت به این سازمان اختصاص یافته است.
به گفته فتاح، بانک ملت بیشترین همکاری را با کمیته امداد دارد و امسال نیز نخستین تفاهمنامه با این بانک منعقد شده است.
وی گفت: از محل تسهیلات اعطایی بانک ملت برای اشتغالزایی مددجویان، سرمایه خوبی در این خانواده ها جمع آوری شده است.
به گفته او، مددجویان با استفاده از تسهیلات بانک ملت بیش از چهار میلیون و 600 هزار دام سبک و بیش از یک میلیون و 200 هزار دام سنگین خریداری و نگهداری می کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مددجویان کمیته امداد، بیشترین رضایت را از عملکرد شعب بانک ملت دارند.

** آمادگی بانک ملت برای گسترش همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره)
مدیرعامل بانک ملت برای ارائه خدمات به کمیته امداد امام خمینی(ره) در قالب طرح های مختلف مانند پرداخت صدقه از طریق کارت های الکترونیک و طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام آمادگی کرد.
«علی رستگار» همچنین از ساخت 63 مدرسه، 14 خانه بهداشت، دو خوابگاه دانشجویی، پرداخت بالاترین میزان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، اعطای تسهیلات برای آزادی زندانیان نیازمند و پرداخت وام های درمان بیماری به عنوان بخشی از اقدام های بانک ملت با هدف انجام مسئولیت های اجتماعی خبر داد.
وی گفت: بانک ملت با استفاده از زیرساخت های قوی خود می تواند بازوی خوبی برای کمیته امداد باشد؛ همان گونه که تاکنون نیز خدمات زیادی به این کمیته ارائه کرده است.
به گفته او، در همین پیوند بانک ملت از طریق بنیاد ملت در بخش های مختلف مانند حفاظت از محیط زیست، ترویج کتابخوانی، مدرسه سازی و آموزش دانش مالی فعالیت های گسترده ای انجام داده است.
رستگار ادامه داد: این بنیاد می تواند طرح های مشترکی را با کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا کند.
مدیرعامل بانک ملت به شبکه گسترده این بانک در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: با همت بلند کارکنان بانک ملت، مراودات بین المللی این بانک در دوران پساتحریم به خوبی انجام خواهد شد.
بر پایه برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) که بیست و سوم تیرماه بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 (انگلیس، فرانسه، آمریکا، روسیه و چین به همراه آلمان) با حضور اتحادیه اروپا نهایی شد، در ازای کاهش برخی فعالیت های اتمی تهران، تحریم های هسته ای علیه این کشور لغو خواهد شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید