Performancing Metrics

چند برنامه کاربردی که باید در آیفون خود داشته باشید | اتاق خبر
کد خبر: 305700
تاریخ انتشار: 10 دی 1394 - 10:46
در این بخش میخواهیم به شما چند برنامه کاربردی معرفی کنیم تا در کنار اپلیکیشن های اینستاگرام و شبکه های اجتماعی که وقت ما را شبانه روز صرف خود می کنند,برنامه های مفید در ایفون خود داشته باشید.

اتاق خبر - در این بخش میخواهیم به شما چند برنامه کاربردی معرفی کنیم تا در کنار اپلیکیشن های اینستاگرام و شبکه های اجتماعی که وقت ما را شبانه روز صرف خود می کنند,برنامه های مفید در ایفون خود داشته باشید.

نرم افزار Google Photos بهترین برنامه برای مدیریت دوربین تلفن همراه شما

این نرم افزار بهترین راهکار برای رفع مشکل آلبوم عکس آیفون است. کارکرد این برنامه فوق العاده است و جستجوگر این برنامه به شما اجازه می دهد مواردی مانند سگ ها، غذا و یا ارتفاع یک کوه خاص را جستجو کنید و عکس های مشابه را بیابید. شما می توانید آلبوم خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین عکس های متحرک GIF بسازید.

نرم افزار messenger راه حلی عالی برای ارتباط با دوستان فیسبوکیتان

شما می توانید از این نرم افزار که نیاز به اکانت فیس بوک ندارد استفاده کنید و با دوستانان در ارتباط باشید.این نرم افزار قابلیت های دیگری هم دارد از جمله: فرستادن پول برای دوستان خود، ساخت فیلم، تلفن کردن از طریق اینترنت و فرستادن استیکر و فایل های متحرک GIF. زمانی که امکان استفاده از سیستم یاری مجازی فیسبوک (Facebook virtual assistant ) در خارج از شهر سانفرانسیسکو فراهم شد نرم افزار مسنجر امکان انجام کار های بیشتری از سفارش یک جفت کفش گرفته تا تلفن زدن برای تعمیر سیم های برق را می دهد.

نرم افزار Spark برای کنترل ایمیل ها به شما کمک می کند

نرم افزار Spark قابلیت های متفاوتی دارد از جمله: دسته بندی ایمیل ها در گروه های مختلف مانند اخبار، هشدارها و آگاه سازی ها و… . همنچنین این برنامه توانایی به تعویق انداختن ایمیل ها (snooze email) را هم دارد که به شما اجازه می دهد آن ها را بعدا بخوانید.در ضمن، استفاده از این برنامه رایگان است!

 

Dropbox نرم افزاری مناسب برای ذخیره ی فایل ها

Dropbox یک برنامه مورد اطمینان ذخیره ابری (cloud storage) است.شما می توانید عکس های دوربین آیفونتان را روی این برنامه مستقیما ذخیره کنید، بر روی اسنادی که با دیگران به اشتراک گذاشته اید کامنت بگذارید و صد البته، هر آنچه که آپلود کرده اید را ببینید.

Dark sky بهترین نرم افزار هواشناسی

اکثر برنامه های هواشناسی به شما اطلاعاتی ساده می دهند. اما نرم افزار Dark Sky چیزی فراتر از آن است. این نرم افزار راجع به برف و یا باران در منطقه شما هشدار می دهد. طراحی Dark Sky بسیار زیباست و همچنین به شما امکان دستیابی به رادار هواشناسی را می دهد.درست مانند این است که پیش گوی معروف هوا (psychic) را در جیبتان داشته باشید. دفعه بعدی که گرفتار باران شدید، از داشتن این برنامه خوشحال می شوید.قیمت این برنامه ۳٫۹۹ دلار است.

 منبع: بروز رسانی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید