Performancing Metrics

5 محصول فناورانه که بر قله جوایز برتر2015 قرار دارند | اتاق خبر
کد خبر: 305714
تاریخ انتشار: 10 دی 1394 - 09:06
هرسال نسبت به قبل، محصولات شگفت‌انگیز بیشتری خلق می‌شود و برای نوشتن از گوشی‌ها تا ماشین‌های جدید نه یک مقاله بلکه یک کتاب لازم است.

اتاق خبر - بر این اساس کریستین لوپر از ورد تک 5 محصول برتر را که سایر محصولات 2016 را تحت تأثیر قرار می‌دهند را موردبررسی قرار داده که باهم مرور می‌کنیم:

شماره 1 - هدست هولولنزمایکروسافت


محصولات واقعیت مجازی/VR و واقعیت افزوده/AR با ورود هولولنز مایکروسافت وارد فاز تازه‌ای از ابداعات و اختراعات در سال 2015 شد و در سال 2016 شدت انفجاری به خود خواهد گرفت.

هنگام معرفی هدست هولولنز توسط مایکروسافت و نمایش ساخت ماین کرافت با آن دنیای جدیدی را به سازندگان نوین نشان داد و دنیای گیم را در حالت تئوریک منقلب نمود.

سیستم تعاملی بدون سیم، آینده دنیای کامپیوتر را توسط مایکل فیتس مونتز و دونکن بل به رخ کشید و نشان دادند که آینده آموزش، پزشکی را می‌توان با توسعه هولولنز مایکروسافت به‌خوبی جلو برد.

سامسونگ، HTC Vive، پلی‌استیشن VR و Oculus Rift بعد از هولولنز مایکروسافت نوید خوبی را در دنیای فناوری می‌دهند.

شماره 2 - آیفون 6 اس


آیفون 6 اس به یک دلیل ابداعانه ترین آیفون بعد از سال 2007 است و آن چیزی نیست جز: تاچ سه‌بعدی!

تاچ سه‌بعدی راهی کاملاً متفاوت برای رابط کاربری در آیفون محسوب می‌شود و مجموعه‌ای از دستورات با فشار انگشتان دست، زندگی با گوشی هوشمند را برای شما متفاوت و کاملاً لذت‌بخش می‌کند.

آیفون 6 اس حسگری دارد که فاصله بین کاور نمایشگر و بک‌لیت کیبورد را تشخیص می‌دهد. کاور شیشه‌ای کمی انعطاف‌پذیر است: یعنی کاربر با فشار می‌تواند آن راکمی خم کرد.

بسیاری از سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا در سال 2016 محصولات جدید خود را همراه با فناوری تاچ سه‌بعدی عرضه کنند و اوج آم را در کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا / MWC 2016 خواهیم دید. تاچ سه‌بعدی همچنان برای گیم سازان جذاب است و باید دید چه تحولات مثبتی در این زمینه در سال 2016 رخ می‌دهد.

شماره 3 -  تسلا مدل ایکس


ایلون ماسک نام خود را در ردیف سازنده برتر محصولات Cool در جهان مطرح کرده و از شیر مرغ تا آدمیزاد آن‌هم از نوع فوق مدرنش را چه با پی پال، هایپرلوپ، موشک فالکون 9 و خودروهای جدید مدل اس برای بشر به ارمغان آورده است.

اما تسلا مدل ایکس اتومبیل تمام الکتریکی در سایز خانوادگی با درهای عقب بالدار است که ایمنی را به‌طور کامل برای سرنشینان رقم‌زده است. این اولین ماشین از نوعSUV تمام برقی است که 5 ستاره کیفیت را از آن خودکرده است.

مدل ایکس در دو نوع 90D و P90D راهی بازار شده و سفر تا صد آن 3و7 ثانیه رخ می‌دهد و تا 413 کیلومتر هم سرعت دارد. قیمت آن 132 هزار دلار تعیین‌شده و مدل P90D 142 هزار دلار و سریع‌ترین SUV جهان است که صفرتا صد آن 3.2 ثانیه است.

شماره 4 - یو اس بی Type-C


هرچند یو اس بی تایپ سی قبل از 2015 توسعه پیداکرده است اما همین‌که بدون مشکل کابل را در هر حالتی وصل می‌کنید و سرعت نقل‌وانتقال آن به 10 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و فیلم 4K را در کسری از ثانیه از یک هارد به هارد بعدی جابجا می‌کند، ابداع بزرگی محسوب می‌شود.

یو اس بی تایپ س ضمن اینکه سرعت شارژ را بالابرده ، به دلیل اینکه می‌تواند 100 وات انرژی را نیز منتقل کند، به‌وسیله آن می‌توان سایر ابزار را روشن کرد.

اپل یو اس بی تایپ سی را با مک بوک شروع کرد و برخی معتقدند دلیل وجود یک پورت یو اس بی تایپ سی این است که به دلیل رفتن کاربران به‌سوی محیط کلود، خیلی ضرورتی به داشتن پورت بیشتر نیست. سال 2015 گوشی‌هایی مانند نکسوس 6P و 5X نیز از این پورت بهره بردند.

شماره 5 - ویندوز 10

ویندوز 8 و 8.1 و بدون اینکه خبری از ویندوز 9 شود، یک‌راست ویندوز 10 که ویژگی‌های خوب ویندوز 7 را داشت مایکروسافت را به ایده یکپارچگی سیستم‌عامل ویندوز روی همه سخت‌افزارهای موبایل و دسکتاپ و تبلت نزدیک ساخت.

دسکتاپ مجازی و مولتی تسکینگ روی آن، اتصال بهتر به ایکس باکس وان، بازگشت منوی استارت، اکشن سنتر راحت، ظهور اپ‌ها در کنترل پنل ویندوز، بالا رفتن کیفیت اپ‌ها ویژگی‌های خوب ویندوز 10 بود که برخی ویژگی‌های منفی را نیز (مانند کمی اپ‌ها و کندی به‌روزرسانی توسط توسعه‌دهندگان، از دست دادن برخی ویژگی‌های ویندوز 8.1 و گران بودن در صورت خرید مستقیم و بدون آپگرید) در خود جای داد.

منبع: خبرآنلاین

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید