Performancing Metrics

گلایه بارفروشان از زیرساخت‌های میدان میوه و تره‌بار مرکزی | اتاق خبر
کد خبر: 305726
تاریخ انتشار: 10 دی 1394 - 09:41
رییس اتحادیه بارفروشان گفت: ساخت میدان میوه و تره‌بار مرکزی مطابق میادین خارج از کشور طراحی شده درصورتیکه سیستم توزیع آنها با ما متفاوت است لذا به دلیل نامناسب بودن زیرساخت‌ها، نیمی از ظرفیت میدان میوه و تره‌بار مرکزی غیرقابل استفاده مانده است.

اتاق خبر: سید محسن محمودی اظهار کرد: طراحی میدان میوه و تره بار مرکزی مطابق میادین خارج از کشور است در صورتیکه بارهای میوه در میادین خارج از کشور بسته‌بندی شده است و به طور کلی سیستم توزیع و بسته‌بندی آنها با ما متفاوت است.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی افزود: از همان ابتدا یعنی از سال 1374 اعلام کردیم که ساخت میدان میوه و تره بار مناسب نیست و از شهرداری خواستیم که زمین را در اختیار اصناف قرار دهد تا بخش مربوطه خود ساخت‌وساز را انجام دهد ولی به نتیجه نرسیدیم.

وی با بیان اینکه 50 درصد مغازه‌های میدان میوه و تره بار مرکزی قابل بهره‌برداری نیست و 50 درصد دیگر نیز برای بارفروشی مناسب نیست، افزود: در میدان میوه و تره بار سکوهایی زده شده که جلوی فعالیت ما را می‌گیرد که این کار غیرکارشناسی است، چون در زمان ساخت میدان از صنف مربوطه نظرخواهی نکردند.

رییس اتحادیه بارفروشان درعین حال بیان کرد: در پی این مشکلات چندی پیش با رییس اتاق اصناف جلساتی گذاشتیم تا بتوانیم اختلاف بین صنف و شهرداری را حل کنیم و قرار شد در جلسه‌ای که در آینده خواهیم داشت این مشکلات را حل کرده و به نتیجه برسیم.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: یکی دیگر از مشکلات ما این است که شهرداری منطقه از ما عوارض دریافت می کند و از طرفی سازمان میادین نیز که از زیرمجموعه‌های شهرداری است، عوارض از ما طلب می کند و بین این دو مجموعه اختلاف وجود دارد این در حالی است که هر دو مجموعه برای شهرداری هستند و باید به یکی از آنها عوارض پرداخت کنیم.

محمودی گفت: هر دو مجموعه از ما می‌خواهند که عوارض را به آنها بپردازیم و در غیر این صورت جریمه دیرکرد به ما تعلق می‌گیرد که اگر آنها اختلافاتشان را با هم حل کنند به لحاظ قانونی ما باید به یک سازمان عوارض پرداخت می‌کنیم و مشکلات این چنینی نخواهیم داشت.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید