Performancing Metrics

ممنوعیت عرضه قلیان در کافی‌شاپ‌ها | اتاق خبر
کد خبر: 305906
تاریخ انتشار: 12 دی 1394 - 11:38
رییس اتحادیه صنف بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران با بیان اینکه از اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده قیمت بستنی بر اساس نرخ جدید عرضه می شود، درباره راه اندازی کافی شاپ ها نیز گفت: کافی‌شاپ ها نباید روبرو یا نزدیک آرایشگاه زنانه یا دبیرستان دخترانه باشند، ه

 اتاق خبر: اسکندر آزموده اظهار کرد: با توجه به گران شدن لبنیات که ماده اصلی تهیه بستنی را تشکیل می‌دهند و از طرفی بالا رفتن دیگر هزینه های جانبی، آنالیز قیمت جدید بستنی بعد از بررسی های کارشناسی، حدود دو ماه آینده نهایی می‌شود و پیشنهادات خود را به اتاق اصناف ارائه می دهیم.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ به گفته وی،‌ از اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده بعد از مصوب شدن قیمت های جدید، بستنی بر اساس نرخ جدید عرضه می‌شود.

آزموده با بیان اینکه هر ساله آنالیز قیمت ها را انجام داده و بعد از نهایی شدن به واحدهای صنفی ابلاغ می کنیم، درباره قیمت آبمیوه ها نیز گفت: آبمیوه نرخ مشخصی ندارد و بر اساس تغییر قیمت میوه، متغیر است و نمی توان برای آن قیمت مصوبی ارائه کرد.

رییس اتحادیه صنف بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران در عین حال بیان کرد: حدود 500 کافی شاپ در تهران داریم که از این تعداد 200 کافی شاپ پروانه دارند و مابقی نیز در حال دریافت پروانه هستند.

عرضه قلیان در کافی‌شاپ‌ها غیرقانونی است

رییس اتحادیه صنف بستنی، آبمیوه و کافی شاپ تهران در بخشی از سخنان خود درباره عرضه قلیان در برخی کافی شاپ ها نیز تاکید کرد: این کار غیرقانونی بوده و توسط کافی شاپ های بدون مجوز این گونه تخلفات صورت می گیرد.

 

حداکثر ساعت کاری کافی‌شاپ‌ها تا ساعت 24 است

وی همچنین ادامه داد: حداکثر ساعت کاری کافی شاپ ها تا ساعت 24 است و از آن به بعد توسط اماکن با آن ها برخورد می شود. در برخی مواقع شاهد بودیم که برخی کافی شاپ ها از ساعت24 به بعد به دلیل نظافت باز بودند که اماکن به دلیل روشن بودن چراغ ها و باز بودن مغازه با آن ها برخورد کرد.

آزموده تاکید کرد: کافی شاپ داران باید به این موضوع توجه داشته باشند که از ساعت24 به بعد باید مغازه های خود را تعطیل کنند و چنانچه می خواهند اقدام به نظافت مغازه کنند باید چراغ ها را خاموش کرده و بعد از بستن مغازه این گونه کارها را انجام دهند.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه آموزش های لازم به کافی شاپ داران داده می شود، گفت: در رابطه با ارائه مجوز برای تاسیس کافی شاپ باید مواردی رعایت شود و حداقل متراژ کافی شاپ ها 20 مترمربع و بستنی فروش ها نیز 14مترمربع است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید