Performancing Metrics

وزارت نیرو سال ۹۵ با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 305992
تاریخ انتشار: 12 دی 1394 - 19:01
معاون اول رئیس جمهور با اعلام اینکه وزارت نیرو برای سال ۹۵ همچون سالهای گذشته بودجه دارد و فعلا با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد،گفت: لغو تحریم‌ها موضوعی است که باید هر دو طرف بر روی آن به نتیجه برسند و هنوز زمان لغو تحریم‌ها مشخص نیست.

اتاق خبر: اسحاق جهانگیری در حاشیه نشست مشترک با مدیران ارشد وزارت نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص انحلال وزارت نیرو و تشکیل وزارت انرژی صحبت‌هایی در بدنه کارشناسی دولت از جمله سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شده اما تاکنون در جلسات دولت بحث جدی بر روی این مسئله نشده است.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی افزود: این موضوع مسئله مهمی است که باید در دولت مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تمامی آثار، دستاوردها و پیامدهای آن را بررسی کنیم. 

معاون اول رئیس جمهور  تصریح کرد:‌وزارت نیرو برای سال 95 همچون سالهای گذشته بودجه دارد و فعلا با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد. 

جهانگیری در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه چه زمانی تحریم‌ها لغو می‌شود، گفت: لغو تحریم‌ها موضوعی است که باید دو طرف بر روی آن به نتیجه برسند و هنوز زمان دقیق رفع تحریم‌ها مشخص نیست. 

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه افت قیمت نفت به زیر 30 دلار اتفاق مهمی است گفت: کشور ما سالها با نفت 100 دلاری اداره شده و تمام شاکله اقتصادی نهادها و وزارتخانه‌ها براساس همان نفت 100 دلاری است و اکنون که نفت به زیر 30 دلار رسیده باید نسبت به اصلاح رویه گذشته اقدام کنیم. 

وی افزود: با وجود افت قابل توجه قیمت نفت که به طور حتم بودجه جاری کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد دولت در تلاش است با اتخاذ راهکارهایی به گونه‌ای عمل کند که نه تنها در سال آینده شاهد رکود و افول اقتصادی نباشیم بلکه رونق بیش از پیش را در اقتصاد کشور شاهد باشیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: سال 95 سال شکوفایی اقتصاد کشور خواهد بود.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید