Performancing Metrics

درب سفارت عربستان در تهران شکست؛ ساختمان آتش گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 306163
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 03:17
گزارش تصویری
عترضان که از جنایت عربستان به خشم آمده بودند، باوجود مقاومت پلیس ضد شورش درب سفارت را شکسته و وارد آن شدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از انتخاب  گروهی از مردم عصر امروز با تجمع مقابل ساختمان سفارت عربستان در این شهر اقدام حکومت آل سعود را در اعدام آیت الله نمر محکوم کردند.

معترضان به اعدام شیخ نمر و 47 نفر از شیعیان در عربستان زیر بارش باران با سر دادن شعارهایی همچون "حسین، حسین، شعار ماست، شهادت افتخار ماست، مرگ بر سلفی و مرگ بر تکفیری" و پارچه‌نوشته‌هایی با عنوان "ما تا آخر ایستاده ایم"، جنایت آل سعود را محکوم کردند.
 
واکنش وزارت خارجه ایران
سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزارت امور خارجه با درک احساسات پاک مردم مسلمان کشورمان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مقابل این اماکن دیپلماتیک است.
جابر انصاری، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای ضمن اعلام محکومیت مجدد اعدام ناعادلانه عالم دینی شیخ نمر النمر، بر ضرورت تامین امنیت اماکن دیپلماتیک عربستان سعودی در تهران و مشهد مقدس تاکید و اعلام کرد وزارت امور خارجه با درک احساسات پاک مردم مسلمان کشورمان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع در مقابل این اماکن است.
جابر انصاری افزود: پلیس دیپلماتیک مسئولیت برخورد با هرگونه تعرض به اماکن دیپلماتیک متعلق به عربستان سعودی را بر عهده دارد و بر اساس وظایف ذاتی خود برای حفظ نظم عمومی و اعاده امنیت این اماکن اقدام می کند.
نظرات
ADS
ADS
پربازدید