Performancing Metrics

کلاهبردار ۱۵ میلیارد ریالی در قزوین دستگیر شد | اتاق خبر
کد خبر: 306298
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 15:46
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیارد ریالی در استان خبر داد.

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری کلاهبردار ۱۵ میلیارد ریالی در استان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، سردار مهدی محمودی در این باره اظهار کرد: به دنبال مراجعه فردی به پلیس آگاهی استان قزوین و اعلام شکایت از یک کلاهبردار که خود را فرد بانفوذ معرفی و با استفاده از روابط عمومی قوی کلاهبرداری می‌کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات فنی صورت گرفته از سوی مأموران پلیس آگاهی مشخص شد فردی به نام «ح ـ غ» ۵۲ ساله با معرفی خود به عنوان مؤسس کارخانه سیمان سبز برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست و خیابانی با سوءاستفاده از افراد خیر و سالمند، اقدام به کلاهبرداری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه در این خصوص متهم شناسایی و دستگیر شد، بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم دارای پرونده مفتوح با موضوعات جعل و کلاهبرداری است.

محمودی اضافه کرد: متهم در این پرونده با وعده تأسیس کارخانه سیمان سبز از یک خیر وجه نقد و خیر دیگر نیز زمینی از دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و در مجموع مبلغ ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی به شهروندان و افراد خیر توصیه کرد تا اموال خیرخواهانه خود را از طریق مراجع رسمی و قانونی اهدا و از اعتماد به افراد نامعتبر و ناشناس خودداری کنند.

توقیف سواری پراید با ۱۴۴ فقره تخلف در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان از توقیف یک دستگاه سواری پراید با ۱۴۴ فقره تخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: این خودرو توسط پلیس راهور تاکستان متوقف شده بود.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ادامه داد: در استعلام به عمل آمده از سواری توقیف شده پراید مشخص گردید این خودرو دارای ۳۱ میلیون و ۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده، است.

وی با اشاره به انتقال خودرو پراید به پارکینگ، اضافه کرد: بیشترین تخلف های ثبت شده این خودرو استفاده از تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز و عبور از چراغ قرمز بوده است.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۸ فقره سرفت در قزوین

فرمانده انتظامی قزوین از دستگیری دو سارق و کشف ۸ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اکبری افزود: سارقان دستگیر شده که توسط ماموران کلانتری های ۱۳ باهنر و ۱۴ مینودر به دام افتاده اند به سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرده اند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه پلیس به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است لذا از شهروندان درخواست می کنیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید