Performancing Metrics

رئیس اتاق بازرگانی تهران: بخش خصوصی گردشگری، اتاق بازرگانی را تجهیز کند | اتاق خبر
کد خبر: 306310
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 19:12
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: صنعت گردشگری زمانی قوام پیدا می کند که پارلمان بخش خصوصی، اتاق بازرگانی را به عنوان یک مطالبه گر جدی برای تحقق خواسته های این بخش تجهیز کند.

اتاق خبر: «مهدی جهانگیری» در نخستین کنفرانس بین المللی برند گردشگری در اصفهان افزود: بزرگ ترین چالش ما در حوزه گردشگری، خدمات و کیفیت بهره برداری است که با استفاده از فناوری روز دنیا باید خود را تجهیز کنیم.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ جهانگیری ادامه داد: باید شهامت ورود به بازارهای جهانی را داشته باشیم.
وی اضافه کرد: سطح همکاری فعالان بخش خصوصی و اتاق بازرگانی ایران از کشوری مانند افغانستان نیز پایین تر است و باید تلاش دوچندانی صورت گیرد تا بتوانیم موانع پیش روی سرمایه گذاری بخش خصوصی را به شکل جدی برطرف کنیم.
جهانگیری ادامه داد: برند کشور ما، هویت ایرانی است و شعار ملی و برند گردشگری ایران می تواند اولویت ما برای ورود به اقتصاد جهانی باشد.
وی تصریح کرد: در سال های گذشته به دلیل ایران هراسی که به طرز ظالمانه ای علیه کشور رخ داد، هزینه هایی بر ما تحمیل شد که مهم ترین آن احساس فقدان امنیت برای سرمایه گذاران خارجی بود.
به گفته او، امروز شرایط به گونه ای است که برای ساخت این برند از فعالان حوزه گردشگری و بخش خصوصی انتظار ویژه ای می رود.
جهانگیری با تسلیت به مناسبت درگذشت «محمدعلی اینانلو» فعال گردشگری و رسانه، ابراز امیدواری کرد دولت با تخصیص اعتبار ویژه برای گردشگری، افزون بر حضور فعال در مجامع جهانی بتواند جاذبه های مختلف کشور را به علاقه مندان بین المللی معرفی کند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید