Performancing Metrics

تظاهرات مردم بحرین در محکومیت اعدام شیخ نمر | اتاق خبر
کد خبر: 306330
تاریخ انتشار: 13 دی 1394 - 21:27
مردم بحرین برای دومین روز متوالی در اعتراض به اقدام مقامات رژیم سعودی در اعدام شیخ نمر النمر دست به برگزاری تظاهرات زدند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از «صوت المنامه»، مردم بحرین امروز یکشنبه در اعتراض به شهادت «شیخ نمر النمر» رهبر شیعیان عربستان توسط مقامات سعودی تظاهرات گسترده ای برپا کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات، با سردادن شعارهایی علیه مقامات رژیم سعودی، اعدام شیخ نمر النمر را به شدت محکوم کردند.

رسانه های عربی اعلام کردند، نیروهای امنیتی آل خلیفه برای متفرق کردن شرکت کنندگان در این تظاهرات، اقدام به استفاده از گازهای اشک آور و گلوله های پلاستیکی علیه آنها کردند.

لازم به ذکر است، مردم بحرین روز گذشته نیز در اعتراض به اعدام رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم سعودی تظاهرات گسترده برپا کرده بودند.

شیخ «نمر باقر النمر» ‌روحانی شیعی برجسته عربستانی، در سال ۱۳۷۹ هجری قمری مصادف با ۱۹۶۸ میلادی، در شهر «العوامیه» در استان القطیف در شرق عربستان در خانواده‌‌ای اهل علم و دین به دنیا آمد که از آن علمایی چون «آیت‌الله شیخ محمد بن ناصر آل نمر» (قدس سره) و خطبای حسینی چون جدش حاج «علی بن ناصر آل نمر» سر بر آورده بودند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید