Performancing Metrics

هفت داوطلب انتخابات مجلس در مازندران انصراف دادند | اتاق خبر
کد خبر: 306331
تاریخ انتشار: 14 دی 1394 - 03:29
مدیرکل سیاسی و انتخابات مازندران از انصراف هفت داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر مهرداد ابراهیمی افزود: هفت‌نفری که از داوطلبی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منصرف شده است مربوط به حوزه‌های انتخابیه ساری و میان درود، بابل، قائمشهر، سوادکوه شمالی، جویبار و سوادکوه بوده‌اند.

وی اظهار داشت: شش داوطلب مرد و یک زن از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان انصراف داده‌اند و به‌این‌ترتیب شمار داوطلبان این دوره انتخابات به ۲۹۸ نفر رسید.

ابراهیمی در پاسخ به اینکه آیا داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان نیز انصراف داده‌اند اظهار داشت: تاکنون گزارشی در این زمینه اعلام‌نشده است.

وی یادآور شد: آخرین‌مهلت بررسی تعیین صلاحیت داوطلبان انتخابات در هیئت های اجرایی فردا شب خواهد بود و سپس هیئت نظارت کار بررسی صلاحیت‌ها را آغاز می‌کند.

ابراهیمی درباره افزایش شمار داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به دوره نهم گفت: در این دوره شاهد افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به دوره قبل ازنظر تعداد داوطلبان بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه ۲۸ نفر نیز در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری داوطلب شده‌اند، گفت: این تعداد نیز نسبت به ۱۷ داوطلب دوره چهارم رشد داشته است.

مازندران ۱۲ کرسی در مجلس و چهار کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید