Performancing Metrics

معرفی 5 سرویس رادیو آنلاین شگفت‌انگیز | اتاق خبر
کد خبر: 306390
تاریخ انتشار: 14 دی 1394 - 09:53
بدون شک دسترسی به رادیو یکی از ساده‌ترین امکانات اینترنت است. امروزه گیرنده‌های رادیو قدیمی جای خود را به رادیو آنلاین داده‌اند و سرویس‌های مختلف و متنوع اینترنتی اقدام به پخش موسیقی و برنامه‌های رادیویی می‌کنند

اتاق خبر - بدون شک دسترسی به رادیو یکی از ساده‌ترین امکانات اینترنت است. امروزه گیرنده‌های رادیو قدیمی جای خود را به رادیو آنلاین داده‌اند و سرویس‌های مختلف و متنوع اینترنتی اقدام به پخش موسیقی و برنامه‌های رادیویی می‌کنند. در ادامه مطلب با 5 سرویس فوق‌العاده رادیو آنلاین آشنا می‌شویم که خدمات جالبی به کاربران ارایه می‌دهند.

OnRad.io

با مراجعه به این وب‌سایت و جستجوی آهنگ مورد نظر، موتور جستجوی وب‌سایت، در میان بسیاری از رادیوهایی که در حال پخش موسیقی مورد نظر شما هستند، جستجو می‌کند و اگر موسیقی مورد نظر شما در حال پخش باشد، آن را برای شما پخش می‌کند و در غیر این‌صورت نیز زمان پخش احتمالی آن را به شما نمایش می‌دهد.

Radiooooo

معرفی 5 سرویس رادیوی آنلاین شگفت‌انگیز

یکی از جالب‌ترین سرویس‌های رادیوی آنلاین که برای خاطره‌بازها بسیار جذاب است. با مراجعه به این وب‌سایت، ابتدا شما یک کشور را از روی نقشه برمی‌گزینید؛ سپس یک دهه از سال 1900 تاکنون را انتخاب می‌کنید و وب‌سایت برای شما تعدادی آهنگ از آن زمان و مکان پخش می‌کند.

Rewind Radio

اگر از برنامه‌های امروزی رادیو و موسیقی‌های جدید خسته شده‌اید، این سرویس نیز مانند وب‌سایت قبلی، به شما این امکان را می‌دهد تا یک دوره زمانی را انتخاب کنید و وب‌سایت با جستجو در دیتابیس Spotify، آهنگ مورد نظر شما را پخش می‌کند.

Magic Transistor Radio

وب‌سایتی با طراحی زیبا که به شکل یک رادیو قدیمی است و اکثرا آهنگ‌های Rock and Roll را پخش می‌کند. البته امکان تغییر کانال و گوش دادن به موسیقی‌های مختلف آنلاین نیز در این وب‌سایت امکان‌پذیر است.

Old Radio World

رادیو تنها برای پخش موسیقی استفاده نمی‌شده است. بلکه اخبار، نمایش و برنامه‌های طنز هم جز برنامه‌های رادیو  هستند. با مراجعه به این وب‌سایت می‌توانید آرشیو کاملی از انواع برنامه‌های رادیویی را گوش کنی

منبع: آی تی رسان

نظرات
ADS
ADS
پربازدید