Performancing Metrics

ریزگردهای خوزستان را فراموش نکرده‌ایم | اتاق خبر
کد خبر: 306435
تاریخ انتشار: 14 دی 1394 - 13:08
ابتکار:
رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با وجود هوایی خوبی که این روزها در خوزستان شاهد آن هستیم ولی ما حل مسئله ریزگردها در این استان را فراموش نکرده‌ایم.

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با وجود هوایی خوبی که این روزها در خوزستان شاهد آن هستیم ولی ما حل مسئله ریزگردها در این استان را فراموش نکرده‌ایم.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، معصومه ابتکار صبح امروز دوشنبه پس از ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف اصلی از سفر من به اهواز، بررسی آخرین وضع پروژه‌هایی است که دولت هم‌اکنون برای بهبود وضع محیط‌زیست در خوزستان در دست اجرا دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی زیست‌محیطی دولت در خوزستان، کنترل ریزگردها است که ما پروژه‌هایی را در دست اجرا داریم و این موضع با همکاری سازمان جنگل‌ها در دست اجرا است.

ابتکار عنوان کرد: در این سفر، هیئتی من را همراهی می‌کنند که اعضای آن از سازمان‌های درگیر با حل مسئله ریزگردها است. یکی از اهداف سفر ما این است که به مردم بگوییم ما موضوع گردوغباری که مردم خوزستان را آزاد می‌دهد را فراموش نکرده‌ایم هر چند این روزها هوا بسیار خوب شده است.

 رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: همچنین یکی از برنامه‌های ما در این سفر، بررسی موضوع آلودگی هوا ناشی از آلودگی سوخت فسیلی و فعالیت‌های شرکت‌های نفتی است.

ابتکار در خصوص رودخانه کارون نیز گفت: احیای این رودخانه همیشه موردتوجه ما بوده و در شورای عالی آب این موضوع بررسی شده است. شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون نیز در این خصوص بسیار فعال بوده و خوشبختانه استاندار خوزستان در این خصوص تلاش‌های بی‌شماری از خود نشان داده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بازندگی‌های خوبی که در چند مدت اخیر در استان خوزستان و استان‌های هم‌جوار صورت گرفته، باعث شده وضع تالاب‌های استان بهبود یابد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید