Performancing Metrics

خرید 150 دستگاه در دستور کار | اتاق خبر
کد خبر: 306467
تاریخ انتشار: 14 دی 1394 - 16:52
شرکت «روست سل ماش» روسیه با اعلام اینکه ایران اولین دستگاه کمباین ساخت این شرکت را تحویل گرفته است، ابراز امیدواری کرد که بتواند سهم بزرگی را در این بازار به خود اختصاص دهد.

اتاق خبر: قرار است همکاری دو کشور در رشته کشاورزی رونق بگیرد و ایران برای خرید 150 کومباین VECTOR ابراز آمادگی کرد.
خبرگزاری اسپوتنیک در این باره نوشت: «والری مالتسِف» مدیر عامل «روست سل ماش» خبر فروش کمباین روسی را به ایران اعلام کرده است.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛  هر دو طرف بر این باورند که تحویل کمباین روسی به ایران می تواند انگیزه خوبی برای افزایش همکاری دو کشور در بخش کشاورزی باشد.
مدیر عامل «روست سل ماش» گفت: ایران به محصولاتی از کارخانه هایی با فناوری عالی از جمله کشاورزی نیاز دارد و ما آماده ایم تمام خواسته ها در این بخش را با سطح عالی پشتیبانی و سرویس دهی تأمین کنیم.
به گزارش این خبرگزاری، دفتر مطبوعاتی شرکت روسی نیز در باره جزئیات همکاری های پیش رو در بخش کشاورزی اعلام کرده است: ایران یک بازار جدید اما آینده دار است. آزمایش کمباین ارسال شده در این کشور موفق بوده و ویژگی های فنی آن مورد ارزیابی عالی قرار گرفت.
بنا به اعلام دفتر مطبوعاتی شرکت روست سل ماش، ایران پس از این ارزیابی برای خرید بیشتر کمباین ابراز علاقه کرد و اکنون بحث 150 دستگاه مطرح است که با کمال علاقه آن را اجرا خواهیم کرد.
این شرکت افزوده است: هم اکنون با شرکت متقاضی و دیگر نهادهای ایرانی امکانات مالی اجرای این معامله، مدت اجرا و تعداد کمباین بررسی می شود.
تهران دو هفته پیش میزبان نمایشگاه اختصاصی صنعت روسیه با حضور صدها شرکت و هیات بزرگ این کشور بود که تجهیزات و دستگاه های مرتبط با حوزه کشاورزی از جمله کمباین، یکی از بخش های اصلی آن را تشکیل می داد.
«دنیس مانتوروف» وزیر صنعت و تجارت و اعضای هیات بزرگ اقتصادی و صنعتی روسیه در مدت برگزاری نمایشگاه «دیالوگ صنعتی-بازرگانی:روسیه -ایران» با استقرار در تهران مذاکرات گسترده ای را با شرکت های ایرانی برای گسترش همکاری ها انجام دادند.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید