Performancing Metrics

۴۰۰۰ زوج نابارور در مركز هلال پرونده پزشكى دارند | اتاق خبر
کد خبر: 306579
تاریخ انتشار: 15 دی 1394 - 06:26
مدير گروه بخش زنان و نابارورى مركز رويش هلال:
مدير گروه بخش زنان و نابارورى مركز رويش هلال ايران با اشاره به ارتباط علمى مركز رويش و پژوهشگاه رويان گفت: ٦٠٠ زوج نابارور در مراحل درمان از قبيل باردارى و تولد فرزند در مركز رويش هستند.

مدير گروه بخش زنان و نابارورى مركز رويش هلال ايران با اشاره به ارتباط علمى مركز رويش و پژوهشگاه رويان گفت: ٦٠٠ زوج نابارور در مراحل درمان از قبيل باردارى و تولد فرزند در مركز رويش هستند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، دكتر مرضيه شيوا با حضور در برنامه پيشخوان خبر با اشاره اينكه مركز رويش مجتمع دارويی - درمانى هلال ايران از دو سال گذشته فعاليت خود را آغاز كرده است، گفت: با توجه به تاكيد مسئولان جمعيت هلال احمر بر فعاليت هاي علمى، مركز رويش از ابتدا با هماهنگى پژوهشگاه رويان همكارى دارد.

مديرگروه بخش زنان و نابارورى مركز رويش هلال افزود: در حال حاضر ٤ هزار زوج نابارور در مركز رويش پرونده پزشكى دارند كه مشكل بخش عمده آن ها با مشاوره و تغيير سبك زندگى و دارو درمانى حل شده و بارور مى شوند.

شیوا با اشاره به اين كه هدف از درمان نابارورى در اين مركز تولد يك جنين سالم است، اظهار كرد: در حال حاضر ٦٠٠ زوج نابارور در مراحل درمان از قبيل باردارى و تولد فرزند هستند.

وى با اشاره به روش هاى درمانى در مركز رويش مجتمع دارويى درمانى هلال ايران، تصريح كرد: با تشخيص متخصصان مجموعه، درمان به روش لقاح داخل رحمى ( IUI) و لقاح مصنوعى(ميكرواينجكشن) صورت مى گيرد كه در هر دوره درمانی با ٣٥ درصد موفقيت، زوج ها صاحب فرزند مى شوند.

مديرگروه بخش زنان و نابارورى مركز رويش هلال در مورد هزينه هاى درمان نابارورى نيز گفت: تلاش هايى بسيارى براى پوشش بيمه اى هزينه هاى درمان نابارورى صورت گرفته و خوشبختانه درحال حاضر ٨٠ درصد هزينه هاى درمان نابروری تحت پوشش بيمه قرار گرفته است، اما هنوز دوره هاى مختلف جراحى هاى درمان نابارورى از حمايت بيمه اى برخوردار نيست.

وى با بيان اينكه كيفيت خدمات ارائه شده در مركز رويش، در سطح خدمات مراكز خصوصى است، گفت: هزينه درمان نابارورى در مركز رويش به عنوان يك مركز نيمه خصوصى با ارائه خدمات كيفى، بين هزينه مراكز دولتى و مراكز خصوصى است و با توجه به اين كه همه مردم جمعيت هلال احمر را به مددكارى و دادرسي مى شناسند و اعتمادی که به این نهاد دارند، با آسودگى خاطر براى درمان مراجعه مى كنند.

مديرگروه بخش زنان و نابارورى مركز رويش هلال با اشاره به روش هاى درمانى در مركز رويش مجتمع دارويى درمانى هلال ايران، با اشاره به اين كه درمان نابارورى مستلزم رفت و آمد و كنترل منظم پزشک است، خاطرنشان كرد: امكان هتلينگ بيماران در مجتمع دارويى درمانى هلال يكى از نقاط قوت اين مركز است و زوج هايى كه از نقاط مختلف كشور و يا خارج از كشور براى درمان مراجعه مى كنند، مى توانند با اقامت در اين هتل درمان خود را در مدت زمان حداكثرى ٤٥ روزه به اتمام برسانند.

وی هماهنگى و ارتباط تنگاتنگ علمى بين مركز رويش و پژوهشگاه رويان را مثبت ارزيابى كرد و گفت: بيماران با شناختى كه از جمعيت هلال احمر و پژوهشگاه رويان دارند از سراسر كشور براى درمان با كيفيت و هزينه هاى مناسب مراجعه مى كنند.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید