Performancing Metrics

سانحه رانندگی در محور مشهد-میامی یک مجروح بر جای گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 306772
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 09:37
شامگاه سه شنبه؛
سانحه رانندگی در محورمشهد- میامی شامگاه سه شنبه یک مجروح بر جای گذاشت.

اتاق خبر- سانحه رانندگی در محورمشهد- میامی شامگاه سه شنبه یک مجروح بر جای گذاشت. 

بنابراین گزارش مقارن ساعت ۲۰ شامگاه سه شنبه دو خودروی وانت نیسان و پیکان سواری به دلایل نامعلوم با یکدیگر برخورد کردند که این سانحه رانندگی موجب مجروحیت یکی از رانندگان در این حادثه شد.

در این سانحه رانندگی که در کیلومتر هفت جاده میامی- مشهد به وقوع پیوست بر اثر شدت ضربه وارده راننده پیکان سواری در کابین بهم پیچیده خودرو محبوس شد که با حضور نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مشهد این فرد نجات یافت.

سرپرست ایستگاه شماره ۱۵و ۴۱ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه و روند امداد رسانی به حادثه دیدگان بیان کرد: در این حادثه دو دستگاه خودرو نیسان و پیکان که در خلاف جهت یکدیگر در حرکت بودند به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد کردند.

آتش پاد دوم علی اکبر حکم ابادی بیان کرد: در اثر شدت وقوع این حادثه راننده سواری پیکان داخل کابین بهم پیچیده این وسیله نقلیه محبوس و مجروح شد  .

 وی افزود: ماموران آتش‌نشانی با حضور در محل حادثه ضمن ایمن‌سازی محل و پیشگیری از وقوع حریق و انفجار ناشی از نشت سوخت از هر دو خودرو  راننده پیکان را که مردی ۶۰ ساله و از چندین قسمت بدن دچار شکستگی شده بود از داخل کابین این وسیله نقلیه به بیرون منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید