Performancing Metrics

رفع چالش حقوق و دستمزد در نساجی‌های قائم‌شهر | اتاق خبر
کد خبر: 306886
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 12:34
نماینده مردم جویبار، قائم‌شهر و سوادکوه گفت: چالش حقوق و دستمزد در نساجی‌های قائم‌شهر رفع شده است.

اتاق خبر: هادی حسینی در نشست خبری در قائم‌شهر اظهار کرد: اگر همکاری و هماهنگی در میان دستگاه‌های اجرایی شکل نگیرد هرگز مشکلات در حوزه‌های مختلف به سرانجام نمی‌رسد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ نماینده مردم شهرستان‎های قائم‌شهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه با بیان اینکه در گذشته به دلیل نبود اتحاد بین نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه، مشکلات بسیاری به وجود می‌آمد، ادامه داد: در هر جامعه‌ای اختلاف سلیقه‌ها وجود دارد اما هرگز اجازه نداده‌ایم اختلاف سلیقه‌ها مشکلات را افزایش دهد بلکه برای حل مشکلات همه تلاش خود را به کار برده‌ایم.

حسینی با اشاره به اینکه برای رفع بحران‌ کارخانه نساجی مطالعات لازم شکل گرفت، افزود: در گذشته مطالبات به حق کارگران بازنشسته نساجی مازندران که حدود 2.5 میلیارد تومان بود از سوی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شد.

نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مهمترین بحران و چالش حقوق کارگران نساجی بود که با پیگیری‌های لازم بدهی کارگران پرداخت شد.

وی در خصوص واگذاری نساجی شماره ۱ به بانک مسکن اظهار کرد: این واحد برای مطالبات بانک مسکن به این بانک واگذار شده بود که با پیگیری‌های لازم بازپس گرفته شد و خط تولید قدیمی آن راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: پنج پارک جنگلی در مسیر آلاشت پل سفید زیراب توسط منابع طبیعی و سازمان جنگل‌ها ایجاد شد که ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در آن پیش‌بینی شده است.

حسینی در باره تفکیک سوادکوه شمالی گفت: این تفکیک برای تسهیل و رفاه مردم انجام شد.

وی در خصوص تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی تاکید کرد: تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی در این دوره به شدت پیگیری شد و امسال درصد بالایی از بودجه استانی برای این منظور تخصیص داده شد.

وی افزود: در جویبار بزرگترین مرکز ماهی های خاویاری را احداث کردیم که سالانه 80 میلیون تن خاویار در آن تولید می‌شود؛ همچنین 8000 تن پرورش ماهی و در بخش مرکبات نیز دستور اختصاص 5 هکتار زمین در جویبار داده شده است.

این نماینده مجلس همچنین از احداث مرکز پارک علمی فناوری در جویبار خبر داد.

حسینی همچنین در بحث بهداشت و درمان و بیمارستان ولیعصر از تجهیز کامل این بیمارستان خبر داد و گفت: از بیمارستان 35 تختخوابی شیرگاه و بیمارستان پرجیکلا نیز حمایت‌های لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به رونق گرفتن بخش دانشگاهی در قائم‌شهر یادآور شد: افزوده شدن 150 رشته کارشناسی ارشد به این دانشگاه از تعطیلی آن جلوگیری شد و در زیراب نیز پردیش دانشگاه شهید بهشتی در رشته‌های منطقه‌ای دانشجو جذب می‌کند.

وی در بحث دانشگاه قائم‌شهر که تقریبا رو به تعطیلی میرفت خاطر نشان شد با افزودن 150 رشته فوق لیسانس باعث جذب دانشجو شدیم و در زیراب دانشگاه شهید بهشتی به صورت پردیس بود که اکنون متناسب با رشته های منطقه دانشجو گرفته است.

حسینی با اعلام اینکه گازرسانی به آلاشت در دستور کار قرار گرفته است و در پل سفید تقریبا 100 درصد گاز رسانی شده است، افزود: گازرسانی در بقیه مناطق نیز در دست انجام است.

وی در خصوص برداشت شن از سطح رودخانه‌ها این کار را تخلف عنوان کرد و گفت: در مسیرهایی این اختلاف سطح زمین تا کف رودخانه به 13 متر می‌رسد و این برداشت آسیب برای زمین‌های کشاورزی است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید