Performancing Metrics

کمپانی ViewSonic از مانیتورهای گیمینگ سری XG رونمایی کرد | اتاق خبر
کد خبر: 306925
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 14:13
طرفداران نمایشگرها، به خصوص انواع گیمینگ آن‌ها هم CES داغی را سپری می‌‌کنند. کمپانی ویوسونیک جدیدترین محصولات خود را به نمایشگاه CES 2016 آورده و از مانیتورهای گیمینگ سری XG خود رونمایی کرد.

اتاق خبر - این مانیتورها فرم‌های مختلفی از محصول XG2703-GS محسوب می‌شوند. مدلی که دارای پنل IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این مانیتور دارای نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتز است که باعث می‌شود به یکی از ایده‌آل‌ترین مانیتورهای مخصوص بازی تبدیل شود. البته این تنها مزیت مانیتور برای گیمرها نیست چراکه XGH2703-GS از تکنولوژی انویدیا جی‌سینک هم بهره می‌برد.

مانیتور دیگر ویوسونیک، XG2401 است که همانطور که از نامش پیدا است، ۲۴ اینچی بوده و رزولوشن فول اچی‌دی است. اگرچه نرخ‌بروزرسانی در این مانیتور ۱۴۴ هرتز بوده و به جای استفاده ا زتکنولوژی انویدیا جی‌سینک، از ویژگی FreeSync شرکت اِی‌اِم‌دی بهره می‌برد. همچنین این مانیتور دارای سرعت پاسخگویی پایین یک میلی ثانیه است که آن را به انتخاب خوبی برای گیمرها تبدیل می‌کند.

البته اگر به دنبال نمایشگر با صفحه نمایش بزرگ‌تر هستید، پس مانیتور XF2701 مخصوص شما است. رزولوشن این مانیتور هم فو‌ل‌ اچ‌دی بوده و نرخ بروزرسانی آن مشابه با مانیتور قبلی است. XF2701 هم از فناوری FreeSync اِی‌اِم‌دی استفاده می‌کند و مانند مدل قبلی سرعت پاسخگویی یک میلی ثانیه را دارا است. از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به قابلیت مخصوص بازی و تثبیت‌سازی رنگ سیاه اشاره کرد که نمایش این رنگ را بهبود می‌بخشد.

آخرین مانیتوری که ویوسونیک به CES 2016 آورد، مدل XF2700-4K است. همانطور که از نام این مانیتور مشخص است، با یک نمایشگر ۲۷ اینچ با رزولوشن 4K طرف هستیم. پنل این مانیتور LED بوده و از تکنولوژی FreeSync شرکت اِی‌اِم‌دی پشتیبانی می‌کند. اگرچه نرخ پاسخگویی این مانیتور ۵ میلی‌ثانیه است اما ویژگی‌های دیگری مانند پورت DisplayPort 1.2a و HDMI 2.0 بهره می‌برد.

مدل XG2703-GS با قیمت ۱۲۱۷ دلاری عرضه خواهد شد. XG2401 قیمتی ۴۰۴ دلاری خواهد داشت و XF2701 هم با قیمت ۵۲۹ دلار وارد بازار خواهد شد. انتظار می‌رود این دو مدل، اواخر ماه ژانویه میلادی به بازار عرضه شوند. مدل 4K ویوسونیک هم با قیمت ۹۱۳ دلار، فوریه سال جاری عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید