Performancing Metrics

واکنش صریح به احتمال تمدید انحصار اپراتور فیبرنوری | اتاق خبر
کد خبر: 306927
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 14:12
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که در یک اپراتور ارتباطات ثابت سهامدار است از احتمال تمدید دوره انحصار اپراتور سراسری فیبر نوری انتقاد کرد و گفت: نمی‌توان پروانه‌ای را فروخت و از مردم پول گرفت و بعد گفت که پشیمان شده‌ام.

اتاق خبر: ناصرعلی سعادت در یک نشست خبری درباره صدور نهمین مجوز اپراتور ارتباطات ثابت (FCP) با انتقاد از احتمال تمدید مجوز اپراتور فیبر نوری ایرانیان نت و تاثیر آن بر بازار پروانه‌های جدید FCP، اظهار داشت: اپراتوری که وظایفش را انجام نداده و عقب است طبیعی است که برای تمدید دوره انحصار تلاش و پیگیری می‌کند.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ وی ادامه داد: اینکه این اپراتور اعلام کند دوره انحصارش تمدید شده آرزوهایش را بیان می‌کند که محترم است اما از نظر ما مصوبه‌ای در این مورد وجود ندارد و مطلبی در این باره روی سایت تنظیم مقررات ارتباطات نیست.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و نایب رئیس هیأت مدیره اپراتور ارتباطات ثابت پاسارگاد آریان خاطر نشان کرد: اگر دوره انحصار ایرانیان‌نت تمدید شود صنف و ذی‌نفعان متقابلا اقداماتی می‌کنند زیرا نمی‌توان یک پروانه صادر کرد و از مردم پول گرفت بعد گفت پشیمان شده‌ام.

وی یادآور شد: تا امروز در این‌باره جز شنیده‌ها هیچ مصوبه‌ای وجود ندارد و با توجه به اینکه دوره حفاظت ایرانیان‌نت اواخر بهمن آینده به پایان می‌رسد، موضوع در آن زمان جدی می‌شود.

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید