Performancing Metrics

اپل جک 3.5 میلیمتری صدا را در آیفون 7 حذف کرده است ! | اتاق خبر
کد خبر: 306933
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 14:15
مدتی پیش شایعاتی از آیفون 7 در فضای مجازی مطرح شد که اپل تصمیم گرفته است درگاه 3.5 میلیمتری صدا را از آیفون های جدید حذف کند حال منابع تامین کننده محصولات اپل در چین این شایعه را تایید کرده اند.

اتاق خبر - شایعات منتشر شده نشان میدهد اپل در نظر دارد به منظور کاهش هرچه بیشتر ضخامت آیفون این درگاه را که به نوعی یک درگاه استاندارد در سرتاسر دنیا برای محصولات مختلف اعم از لپتاپ ،تبلت ،تلفن های همراه  است را حذف کند اگر این شایعه به واقعیت بپیوندد دو راهکار پیش روی اپل بیشتر نخواهد بود ،یا اپل باید از فناوری های بیسیم برای اتصال هدفون استفاده کند یا این که با تغییراتی که در درگاه لایتنینگ ایجاد میکند استفاده از آن را به عنوان هدفون میسر میکند.

به طور کلی درگاه لایتنینگ توانایی انتقال صدای را ندارد و در صورتی که این اتفاق به وقوع بیانجامد باید تغییراتی در این درگاه توسط اپل اعمال شود.با وجود این که باز هم به این شایعات و اظهار نظر ها نمیتوان اکتفا کرد اما باتوجه به سابقه اپل به عنوان یکی از پیشگامان استفاده کنندگان از فناوری های نو و تازه، فناوری‌های نسبتا قدیمی را از محصولات خود حذف کرده است. برای مثال می‌توان به حذف تمام پورت‌ها از مک بوک 12 اینچی و اکتفا به پورت USB از نوع C اشاره کرد. با این وجود این احتمال نیز میرود در ایفون 7 شاهد حذف شدن جک 3.5 میلی متری صدا باشیم.

نظر شما چیست ؟آیا اپل این کار را خواهد کرد ؟؟

نظرات
ADS
ADS
پربازدید