Performancing Metrics

آغاز صادرات محصولات لبنی و شیلاتی به روسیه | اتاق خبر
کد خبر: 306954
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 15:03
رئیس سازمان دامپزشکی از آغاز صادرات میگوی ایران به روسيه خبر داد و گفت: قرار است روس‌ها تا دو هفته آينده نظرشان را درباره صادرات فرآورده‌هاي لبني و تخم مرغ اعلام کنند.

اتاق خبر: مهدی خلج از موافقت ضمنی مقامات و کارشناسان روسيه براي صادرات ميگو ایران به این کشور خبرداد و اظهارداشت: ميگو را با گواهي بهداشتي مي‌توانيم به روسيه صادر کنيم و مشکلي در اين زمينه نداريم.

بنا بر این گزارش به نقل از مهر؛ وي درباره ديگر فرآورده‌هاي لبني و طيور افزود: در صورتي که بخواهيم فرآورده‌هاي لبني يا تخم مرغ صادر کنيم، كنترل بيماري‌هاي آنها مهم است، ضمن اینکه توافق کرديم گواهي بهداشتي براي صادرات اين محصولات بدهيم و همه جزئيات آن نيز مورد تفاهم با کارشناسان و مقامات روسيه قرار گرفته است.

خلج تصريح کرد: در جمع بندي مقامات روسيه که در دو هفته قبل به ايران آمدند اين گواهي‌ها امضا شد و قرار است تا دو هفته آينده نظرشان را درباره صادرات فرآورده‌هاي لبني و تخم مرغ اعلام کنند اما ارزيابي ما اين است که موافقت آنها را بدست مي‌آوريم.

وی درباره صادرات گوشت طيور و فرآورده‌هاي ديگر گفت: قرار است تا ۱۵ فوريه در اين زمينه جمع بندي شود، در عين حال همکاران ما از فدراسيون روسيه بازديد کردند و قرار است گروه دوم هم از سازمان دامپزشکي در چند روز آينده راهي روسيه شود.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید