Performancing Metrics

به نفع کسی کنار نمی‌روم | اتاق خبر
کد خبر: 307008
تاریخ انتشار: 16 دی 1394 - 23:32
شاهزاده بن‌علی:
شاهزاده علی حاضر به حمایت از روسای محروم فیفا نیست و خود را گزینه‌ای جدی برای جانشینی بلاتر می داند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا و به نقل از ساکرنت، کم کم به زمان انتخابات فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا نزدیک می شویم. جایی که قرار است رئیس جدید این نهاد انتخاب شود و یکی از افرادی که شانس زیادی برای انتخاب به عنوان رئیس فیفا دارد شاهزاده علی بن حسین اردنی است که در انتخابات چند ماه قبل برابر بلاتر شکست خورد.

شاهزاده علی درباره جدیدترین صحبت های خود درباره انتخابات فیفا گفت: واقعا زمان آن رسیده که تغییر و تحولی بزرگ در راس فوتبال ایجاد شود و فوتبال از این وضعیت خلاص شود. زشت خواهد بود اگر تغییرات در مسیر صحیح پیش نرود. انتخابات فوریه آخرین فرصت است تا کار درست را انجام دهیم. با فدراسیون‌های زیادی حرف زده‌ام و می‌دانم که آنها نسبت به اهمیت انتخاب درست آگاهند. به دنبال جلب حمایت اتحادیه فوتبال انگلیس نیز هستم.

او ادامه داد: از رویکرد اخلاق مدارانه فوتبال انگلیس در گذشته آگاهم و می خواهم حمایتشان را جلب کنم. حمایت آنها برای هر نامزدی که باشد، می تواند کلیدی باشد. صحبت هایی همیشه بوده که رویکرد انگلیس همراه با زورگویی بوده اما این حرف ها از نظر من صحیح نیست. مردم در جهان برای فوتبال انگلیس احترام قائلند و هوادار لیگ برتر هستند. آنها می خواهند بدانند که انگلیسی ها چه نظری در مورد آینده فیفا دارند و قطعا این موضوعی مهم در آینده فیفا خواهد بود.

بن علی درباره روند انتخاب میزبان جام جهانی گفت: نباید اشتباهات گذشته تکرار شود. دلیلی ندارد که اعضای کمیته اجرایی به کشورهای نامزد شده سفر کنند. باید روند ها را بازبینی کنیم و تغییراتی که در IOC شکل گرفت را به عنوان سرمشق در نظر بگیریم. با بررسی ها و توصیه هایی از سوی افراد حرفه ای می توان مشکلات گذشته را حل کرد.

او همچنین گفت: قرار نیست به نفع کسی کنار بروم و با قدرت در انتخابات فیفا شرکت خواهم کرد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید