Performancing Metrics

فناوری اطلاعات مهم‌ترین ابزارکارآفرینی مدرن | اتاق خبر
کد خبر: 307097
تاریخ انتشار: 17 دی 1394 - 11:26
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به ایجاد بستر مناسب جهت اشتغال مولد و پایدار در صحنه های اقتصادی جامعه گفت: فناوری اطلاعات مهم‌ترین ابزارکارآفرینی مدرن است. یکی از اولویت های دنیای پیشرفته امروزی آشنایی با فناوری اطلاعات است.

اتاق خبر: حمیدرضاخانپور،مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به اینکه فناوری اطلاعات مهم‌ترین ابزارکارآفرینی مدرن است گفت: یکی از اولویت های دنیای پیشرفته امروزی آشنایی با فناوری اطلاعات است و نقش حیاتی در تحرک بیشتر در بخش های تولیدی و اقتصادی و بهبود فضای کسب کار را برای کشور ایفا می کند.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ خانپور ارتقاء و توسعه شاخص های کیفی آموزش های فناوری اطلاعات درجامعه را مهم برشمرد وافزود: با فراگیری و کسب مهارت در رشته های مرتبط با فناوری اطلاعات علاوه بر کاهش هزینه ها و برآورده و تأمین نیازهای شغلی در جامعه شاهد ایجاد بستر مناسب جهت اشتغال مولد و پایدار در صحنه های اقتصادی جامعه خواهیم بود.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران درباره تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری آموزشی بین سازمان صنفی رایانه ای استان تهران  و  فنی و حرفه ای تهران اظهار داشت: بررسی و تائید استانداردهای آموزشی و شغلی مشاغل و حرفه های ارائه شده از سوی سازمان نظام صنفی رایانه، برگزاری آزمون و صدور گواهینامه برابر با ضوابط و مقررات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بهره گیری از مربیان صاحب تجربه سازمان صنفی رایانه در اجرای آموزش ها و آزمون فراگیران و... از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران است.

 وی با بیان اینکه فناوری اطلاعات جزتفکیک ناپذیر زندگی بشراست گفت: تأثیر فناوری اطلاعات بر جوامع بشری به گونه ای است که جهان امروز به سرعت در حال تبدیل به یک جامعه اطلاعاتی است .جامعه ای که در آن دانائی و میزان دسترسی و استفاده مفید از دانش، دارای نقش محوری و تعیین کننده است.

خانپور تأکید کرد: نیاز سنجی، شناسایی و ارائه عناوین مشاغل و حرف مرتبط با رشته های طلا و جواهر مطابق، تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی و شغلی مشاغل و حرفه های شناسایی شده مطابق با ضوابط سازمان،  کلیه شاغلین اتحادیه به فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای مرتبط به استناد قانون الزام فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای برای اشتغال به کار، ایجاد زمینه اشتغال و معرفی فراگیران آموزش های مهارتی به شرکت های عضو اتحادیه و ... از جمله تعهدات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید