Performancing Metrics

فانی و طیب‌نیا به مجلس فراخوانده شدند | اتاق خبر
کد خبر: 307163
تاریخ انتشار: 17 دی 1394 - 15:26
نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده مجلس سوال از وزرای اقتصاد و آموزش و پرورش را در دستور کار دارند.

اتاق خبر - سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر امور اقتصادی و دارایی و سوال حلیمه عالی نماینده زابل از وزیر آموزش و پرورش در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.


گزارش کمیسیون عمران در مورد مشکلات ناشی از نحوه تعیین حریم و اراضی ساحلی در توسعه سواحل کشور از دیگر دستور کارهای جلسات هفته آینده مجلس خواهد بود.

نمایندگان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه آینده همچنین طرح یک فوریتی سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، طرح یک فوریتی توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی، لایحه یک فوریتی مبارزه با تامین مالی تروریسم و بررسی تقاضای رسیدگی به طرح حمایت از احیا و مرمت بافت‌های فرهنگی و تاریخی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

نمایندگان همچنین طرح اصلاح موادی از آیین‌نامه داخلی مجلس، طرح نظام جامع آموزش و تربیت فنی، حرفه‌ای و مهارتی، طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخابیه مجلس، طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد، طرح الحاق یک تبصره به ماده 22 قانون اساسنامه جمعیت هلال احمر و لایحه اصلاح قانون بیمه عمر و حوادث پرسنل نیروهای مسلح، وزارت دفاع و سازمان‌های تابعه را مورد بررسی قرار می‌دهند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید