Performancing Metrics

پیشرفت پروژه های قرارگاه در کرمان 4 درصد است | اتاق خبر
کد خبر: 307279
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 - 12:39
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء:
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از پیشرفت چهار درصدی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء در استان کرمان خبر داد.

اتاق خبر- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از پیشرفت چهار درصدی پروژه های قرارگاه خاتم الانبیاء در استان کرمان خبر داد.

بنابراین گزارش سردار عبادالله عبدالهی پنجشنبه شب در جلسه انعقاد تفاهمنامه احداث نیروگاه برق، خطوط انتقال و مترو شهر کرمان بین استانداری کرمان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار کرد: استاندار کرمان به دنبال این است که کاری در استان کرمان انجام گیرد و در راستای توسعه و اشتغال استان تلاش می کند که این تلاش ها برای ما انگیزه ایجاد کرده است.

وی گفت: جمعا در حوزه شهری ۱۳ پل را در دست اقدام داریم که خوشبختانه سه تا چهار درصد از برنامه زمانبندی جلو هستیم.

سردار عبدالهی ادامه داد: قرارگاه خاتم در بخش ساخت سد و تونل حضور فعال و مقتدرانه‌ای در کرمان داشته است و احداث بزرگترین تونل آبرسانی خاورمیانه در کرمان در کوتاهترین زمان که کار بسیار سنگینی است در حال انجام است که حدود ۱۷۰ متر پیشرفت داشته‌ایم.

وی از پیشرفت بیش از ۸۰ درصدی فولاد بافت توسط قرارگاه خاتم خبر داد و گفت: امیدواریم باقی مانده کار نیز انجام شود و این کارخانه به بهره‌برداری برسد.

سردار عبدالهی با توجه به تجهیز کارگاه در معدن دره آلو گفت: اقتصاد مقاومی به شعار نیست و باید عمل کرد و برای عمل باید یک الگوی مناسب داشته باشیم و طرح شهر نمونه اقتصادی قلعه‌گنج طرح خوبی است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اظهار کرد: بر اساس خواسته استاندار کرمان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی در یکی از شهرهای استان توسط قرارگاه خاتم اجرا  خواهد شد.

گام های نخستین پروژه احداث مترو در کرمان

وی گفت: احداث متروی کرمان که کاری سنگین با هزینه بالاست و جزو کلان پروژه های کشور محسوب می شود در دستور کار قرارگاه خاتم الانبیاء قرار گرفته است که باید ابتدا کارهای مطالعاتی مترو را انجام می‌دهیم و بعد از مراحل قانونی، وارد مرحله اجرا می‌شویم.

سردار عبدالهی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور گفت: روحیه بسیجی مد‌نظر رهبری، انجام کار است، نه اینکه منتظر باشیم تا پول بیاید و بعد کار کنیم چنانچه در جنگ همه اقشار مردم تحت عنوان بسیج وارد عرصه شدند و پیروز شدیم و امروز نیز باید به درستی از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی در ادامه بیکاری و اشتغال را یکی از مشکلات امروز کشور دانست و گفت: اگر کار ایجاد شود هیچ مسئله انحرافی و منفی دیگر وجود نخواهد داشت.

سردار عبدالهی افزود: دو هزار و ۵۰۰ نفر در پروژه‌های قرارگاه خاتم در کرمان به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که ۹۵ درصد آن ها بومی هستند و به صورت غیر مستقیم تقریبا سه برابر این تعداد مشغول به فعالیت هستند.

احداث بیمارستان ۴۵۰ تختخوابی در کرمان

وی با اشاره به اینکه ۱۸ هزار تخت را در سراسر کشور در جهت بهداشت و درمان هزینه کرده ایم که یکی از بیمارستان‌های قرارگاه خاتم با ۵۴۰ تختخواب در شهر کرمان احداث خواهد شد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید