Performancing Metrics

مستند | اتاق خبر
کد خبر: 307300
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 12:32
مستند ساز در سخنانی گفت: مستندی با عنوان "آقای سفیر" پیرامون شهید رکن آبادی ساخته شده که درنظر داریم در آینده‌ای نزدیک از تلویزیون نمایش داده خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، ناصر نادری مستندساز پیرامون پخش مستندی پیرامون شهید رکن آبادی از تلویزیون عنوان کرد: ایده ساخت مستندی پیرامون شهید "رکن آبادی" به دنبال آشنایی ما با ایشان در سال 1389 شکل گرفت. در آن زمان او به عنوان سفیر در کشور لبنان مشغول به فعالیت بود. بعد از ملاقات با رکن آبادی یک مصاحبه خیلی کاملی با او گرفتیم.

وی افزود: بعد از این ماجرا باب آشنایی ما با شهید رکن آبادی باز شد. سپس تا زمان شهادت او در فاجعه منا در مکه در چندین نوبت خدمت ایشان رسیدیم و حتی در منزل او نیز حضور پیدا کردیم و فیلم هایی هم تهیه کردیم.

این مستندساز ادامه داد: در حقیقت تا زمان شهادت بین 3 الی 4 نوبت خدمت او رسیدیدم و مصاحبه ها و فیلم های مختلفی از او گرفتیم. اما وقتی او در فاجعه منا مفقود می شوند ما برای کاری به سوریه رفته بودیم که از همکاران او در سوریه مصاحبه هایی هم گرفتیم.

نادری خاطرنشان کرد: سپس برای ادامه ساخت مستند به لبنان رفتیم که در آن زمان بود که پیکر ایشان شناسایی می شود. در این زمان بود که به تهران آمدیم و در تهران هم مقداری تصویربرداری کردیم.

وی اضافه کرد: تدوین این مستند 3 روزی می شود که به اتمام رسیده است. 2 روز قبل هم کار را برای بازدید و بررسی به روایت فتح بردیم تا در صورتی که مشکل خاصی نباشد از تلویزیون نمایش داده شود.

این مستندساز یادآور شد: این مستند در مدت زمان 30 دقیقه ساخته شده است. نکته مهم اینکه در این مستند شاهد انتقادات تندی به عربستان سعودی خواهیم بود.

نادری در پایان گفت: ما بنا داریم این مستند از چندین شبکه تلویزیونی پخش شود تا مخاطبان خوبی این مستند را مشاهده کنند. براین اساس زمان پخش آن بزودی اعلام خواهد شد.

منبع:نسيم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید