Performancing Metrics

میثم ابراهیمی به یاد مرتضی پاشایی خواند+تصاوير | اتاق خبر
کد خبر: 307350
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 10:59
میثم ابراهیمی قطعه «تو و من» را به یاد مرتضی پاشایی اجرا کرد.

به گزارش اتاق خبر، میثم ابراهیمی خواننده‌ای که سال 86 با خواندن تیتراژ برنامه «خانه فیروزه‌ای» به علاقه‌مندان موسیقی معرفی شد و در سال‌های اخیر تیتراژ سریال‌هایی چون «دردسرهای عظیم 1 و 2» و «سر به راه» و برنامه «عقیق» که ماه رمضان امسال پخش می‌شد را در کارنامه خود داشت و بعد از ارائه موفق آلبوم «تگرگ» در صدد برگزاری کنسرت بود، بعد از مدت‌ها اولین کنسرت خود را در شهر تهران و سالن همایش‌های برج میلاد در حالی برگزار کرد که قرار بود، در یک سانس اجرا شود و به دلیل استقبال طرفداران خود و خرید تمامی بلیط‌ها یک سانس دیگر نیز تمدید شد تا ابراهیمی 16 دی در دو سانس کنسرت خود را اجرا کند.

 
میثم ابراهیمی به یاد مرتضی پاشایی خواند
 
میثم ابراهیمی اجرای خود را با قطعه «خودتم می‌دونی» شروع کرد و با اسقبال گرمی از سوی هواداران خود روبرو شد و بعد از سلام و احوالپرسی مرسوم و ابراز خوشحالی بابت حضور در کنار دوستداران خود رو به دوستان آهنگساز خود گروه «پازل‌بند» کرد و از آن‌ها بابت ساختن بیشتر آهنگ‌های خود و همکاری با این گروه تشکر ویژه‌ای کرد.
 
بعد به سراغ اجرای آهنگ «حس تو» رفت که به دلیل پخش هرشب در ماه رمضان به عنوان تیتراژ برنامه «عقیق» حس خوبی را به مخاطبان خود هدیه کرد. 
 
میثم ابراهیمی به یاد مرتضی پاشایی خواند
 
این خواننده آهنگ بعدی خود را با یادی از مرحوم مرتضی پاشایی به عنوان آهنگساز قطعه «تو و من» اجرا کرد و قطعه «تگرگ» را نیز بعد از آن خواند و فضای آرامی را در سالن ایجاد کرد و با اجرای قطعه «منو نگاه کن» که ریتم تند و خوبی داشت، موجب تغییر روند کنسرت خود شد و شور و هیجان را به طرفداران خود هدیه کرد.
 
ابراهیمی با گفتن اینکه «حالا رسیدیم به اجرای اون قطعه‌ای که وقتی خوندم با تمام احساسم خوندم و کلی هم گریه کردم و این آهنگ رو برای خدا ساختم. حس خاصی بهش دارم و میدونم که شما هم قطعا این آهنگ رو دوس دارید» و به اجرای تیراژ سریال «دردسرهای عظیم» قطعه «چشمامو بستم» پرداخت و در طول اجرای این آهنگ با دود و مه زیبایی که روی صحنه پخش می‌شد، فضای دلنشینی را رقم زد و به معنویت بیشتر این آهنگ نیز افزود. 
 
میثم ابراهیمی به یاد مرتضی پاشایی خواند
 
قطعه «خاطره» و «اونم رفت» از آثار جدید این خواننده بود که اجرا شد و قطعه «باز بارون» که به گفته خود ابراهیمی از ساخته‌های خواننده محبوب کشور محمد علیزاده بود و قطعه «شاید عاشقتم» از جمله آهنگ‌های دیگری بود که اجرا شد.
 
خواننده آلبوم «تگرگ» قبل از اجرای قطعه «عشقم» از حاضرین در سالن خواست که «هر چقدر عشق‌های زندگیشون رو دوس دارن، دست محکمی به افتخارشون بزنن» و با اجرای پرانرژی به خاطر ریتم تند و خوبی که آهنگ داشت، لحظات شادی را رقم زد و قطعه «این که نمیشه» و «نارنجی» و «شاید عاشقتم» به همراه اجرای قطعه «خانه فیروزه‌ای» هم اجرا شد و لحظات آخر کنسرت با درخواست ابراهیمی از هواداران خود که نور موبایل‌هایشان را روشن کنند و به طرف گروه اجرا کننده بگیرند، فضای جالبی را ایجاد کرد و با دوباره خواندن قطعه «شاید عاشقتم» به اولین کنسرت خود در تهران خاتمه داد.
 
گفتنی است؛ این کنسرت به تهیه کنندگی بهروز صفاریان که خود نیز خواننده است، برگزار شد.
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید