Performancing Metrics

گلایه خانم بازیگر از باندبازی‌های دنیای بازیگری | اتاق خبر
کد خبر: 307384
تاریخ انتشار: 25 دی 1394 - 19:17
هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون از دلایل کم کاری خود گفت.

به گزارش اتاق خبر، هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون  با اشاره به اینکه حدود یک سال است که در اثری به عنوان بازیگر حضور نداشته است، اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از بازیگران به فراموشی سپرده شده‌اند و سال‌هاست جلوی دوربین نرفته‌اند.

 
درحال حاضر بسیاری از افراد با باندبازی و پول بازیگر می‌شوند. حتی برخی از آموزشگاه‌های بازیگری با دریافت پول از هنرجویان خود آن‌ها را بازیگر می‌کنند، درحالی که استعداد زیادی هم ندارند.
 
وی ادامه داد: من هم تدریس بازیگری می‌کنم؛ اما مثل آموزشگاه‌های این چنین رفتار نمی‌کنم. مخالف حضور جوانان در عرصه بازیگری نیستم، اما بهتر است کسانی وارد این حرفه شوند که تجربه تئاتر دارند و برای بازیگری عرق ریخته‌اند و تلاش کردند.
 
خاکپاش در خصوص دلیل کم کاری خود، عنوان کرد: باندبازی و بازیگر کردن برخی افراد آن هم با پول از دلایل کم‌کاری من و بسیاری از هنرمندان است. متاسفانه عدم تسویه به موقع هم یکی دیگر از این دلایل است. من در چندکار حضور داشتم و با تمام سختی‌هایی که در این عرصه وجود دارد، هنوز دستمزدی دریافت نکردم.
 
بازیگر مجموعه «سفر سبز» با اشاره به اینکه بازیگران حمایتگری ندارند، گفت: ما هیچ حمایتگری نداریم. بازیگران حقوق بازنشستگی و بیمه ندارند و هیچ کس از بازیگران قدیمی یادی نمی‌کند، من تمام جوانی‌ام را صرف این حرفه کردم و برای فعالیت در بازیگری شغل‌های دیگری که داشتم را کنار گذاشتم؛ اما حالا هیچ‌کس یادی از من نمی‌کند.
 
وی در پایان مطرح کرد: خوب است تا وقتی زنده هستیم، قدر یکدیگر را بدانیم و کسانی را که سال‌ها در این عرصه فعالیت کردند به یاد داشته باشیم.
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید