Performancing Metrics

مقالات برگزیده دهمین همایش تاریخ شفاهی انتخاب شدند | اتاق خبر
کد خبر: 307407
تاریخ انتشار: 19 دی 1394 - 02:21
با موضوع تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی؛
از میان مقالاتی که از سراسر کشور به دبیرخانه دهمین همایش تاریخ شفاهی ایران رسیده بود، ۳۰ مقاله به ارزیابی نهایی هیئت داوران گذاشته شد که درنهایت ۹ مقاله برتر جهت سخنرانی در همایش برگزیده شد.

اتاق خبر- از میان مقالاتی که از سراسر کشور به دبیرخانه دهمین همایش تاریخ شفاهی ایران رسیده بود، ۳۰ مقاله به ارزیابی نهایی هیئت داوران گذاشته شد که درنهایت ۹ مقاله برتر جهت سخنرانی در همایش برگزیده شد.

بنابراین گزارش این مقالات برتر در قالب ۳ پنل، نقد و نظر، گزارش و آموزش ارائه خواهند شد. قرار است دیگر مقالات برگزیده نیز در کتاب مجموعه مقالات همایش به چاپ برسد.

در این همایش یک‌روزه که روز دوشنبه ۵ بهمن ماه برگزار خواهد شد، اساتید و پژوهشگران تاریخ معاصر حضور دارند تا به نقد مقالات و آثار منتشره در این حوزه یا اصطلاحًا به نقدِ نقد بپردازند. به تمامی شرکت کنندگان گواهی حضور یا ارائه یا پذیرفته شدن مقاله در همایش اعطا می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می توانند حد اکثر تا ۲۵ دی ماه با مراجعه به وبگاه www.iichs.ir و یا ارسال مشخصات خود به نشانی  oh.۱۰@iichs.org به صورت رایگان ثبت نام کنند.

دهمین همایش تاریخ شفاهی با موضوع تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی و محوریت نقد و بررسی آثار منتشره و رویکردها و روشهای این حوزه توسط مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران و با همکاری انجمن تاریخ شفاهی برگزار می‌شود. موسی فقیه‌ حقانی (دبیر علمی و رئیس شورای سیاستگذاری)، مرتضی نورایی، علی ططری، غلامرضا عزیزی، محسن کاظمی، حجت‌الاسلام علیرضا فخرزاده، مرتضی رسولی‌پور و علیرضا کمری هیئت علمی و شورای سیاستگذاری این همایش هستند.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید